نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. بهمن 1402 - 11:44
همزمان با دهه فجر برگزار شد؛
تجدید میثاق مسئولان گچسارانی با شهدا+ تصاویر
مدیران و مسئولان گچساران در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های شهدای والامقام این شهرستان تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، صبح امروز گلزار مطهر شهدای گچساران به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مسئولین، خانواده معزز شهدا، ایثارگران، بسیجیان و قشرهای مختلف مردم عطرافشانی و گل‌باران شد.

در این آیین باشکوه و معنوی شرکت‌کنندگان با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای والامقام تجدید میثاق و ياد و خاطره شهدای انقلاب را گرامی داشته و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.

فرماندار گچساران در این آئین معنوی با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: امروز به مناسبت دهه مبارک فجر و به‌منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا و میثاق دوباره با آرمان‌های شهدای والامقام و انقلاب اسلامی، آئین تجدید میثاق و عطرافشانی مزار مطهر شهدا برگزار می‌شود.

دیهیمی خوب در بخشی از سخنانش با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید با راهبرد «جهاد تبیین» به  مردم و به‌ویژه نسل جوانمان منتقل شود، گفت: امروز ایران اسلامی باوجود تحریم‌های ظالمانه، فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان در طول این 45 سال از عمر انقلاب، اما همچنان در اوج اقتدار و بالندگی قرار دارد.

امام‌جمعه گچساران در ادامه ضمن تبریک عید مبعث و ایام‌الله دهه فجر گفت: روز مبعث خداوند بالاترین و بزرگ‌ترین مسئولیت را بر دوش پیامبر اسلام (ص) برای هدایت و نجات انسان‌ها ارزانی داشتند. تقارن دهه فجر و عید مبعث و حضور در گلزار شهدا یک پیام بسیار ارزشمند دارد و آن این است که برای انقلاب باید درصحنه و باید دنبال تحول بود برای انقلاب باید خواست و باید توکل و توسل داشت.

حجت‌الاسلام هاشمی منش افزود: اگر در چنین روزی خداوند بالاترین مسئولیت را بر دوش پیامبر (ص) نهادند برای هدایت بشر بود پس اگر همراهی مردم نبود قطعاً ۲۳ سال زحمتی که پیامبر اکرم (ص) کشیدند بی‌نتیجه می‌ماند لذا انقلاب اسلامی تداوم راه بعثت رسول‌الله (ص) است که با ظهور حضرت حجت (عج) به اوج می‌رسد.

وی تصریح کرد: نظام اسلامی مقدمه نظم نوین جهانی و حکومت صاحب‌الزمان (عج) را فراهم کرده است و نظامی مقتدر و باعزت است که تائید شده انبیا و اولیا الهی است. لذا پیام بزرگ شهدا و امام شهدا به همه این است که استقامت و صبر داشته باشید آن‌هم درراهی که انتخاب کرده‌اید که می‌تواند به سرانجام نیکی منتج شود.

 امام‌جمعه گچساران گفت: پیام شهدا پیام ایستادگی و مقاومت است پیام حضور درصحنه و همراهی در مسیر ولایت‌فقیه است و این حضور درصحنه است که تا امروز علی‌رغم فتنه‌های دشمنان، نظام اسلامی را سرپا نگه‌داشته است و امروز در آستانه چهل و پنجمین بهار انقلاب هستیم درحالی‌که انقلاب اسلامی عزیز عالم شده است.

تصاویر را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها