نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. مهر 1393 - 22:18
فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به اینکه امنیت سنگ زیربنای حیات فرد و جامعه است، گفت: تلاش و جدیت نیروی انتظامی در کنار دیگر نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران به خوبی امنیت و آرامش را در کشور فراهم کرده است.

سرهنگ علی‌کرم بازیان ظهر امروز در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و با بیان این‌که امنیت مهم‌ترین شاخص رشد و توسعه یک جامعه است، افزود: امنیت نخستین انتظار و درخواست همه انسان‌های یک جامعه از حکومت‌ها بوده که امروز ابعاد گسترده و متنوعی پیدا کرده است.

 

وی تصریح کرد: امروز امنیت بر تمامی حوزه‌های یک کشور از جمله اقتصاد، فرهنگ، سیاست ودیگر حوزه ها تأثیرگذار بوده و نقشی حیاتی ایفا می‌کند.

 

فرمانده انتظامی گچساران بیان کرد: حکومت بدون امنیت حکومت نبوده و امنیت سنگ زیربنای حیات فرد و جامعه است و شرط اساسی هرگونه رشد، توسعه ، رفاه مادی و معنوی جامعه است.

 

بازیان ادامه داد: جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری از آرمان‌ها و ارزش های انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و این امر نیز از فرمایشات مقام معظم رهبری بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تلاش و جدیت نیروی انتظامی در کنار دیگر نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران به خوبی امنیت و آرامش را در کشور فراهم کرده است.

 

فرمانده انتظامی گچساران  درادامه نبود امنیت در هر جامعه را سبب نابودی آن اجتماع دانست و گفت: ایجاد امنیت در جامعه تنها از عهده نیروی انتظامی بر نمی‌آید بلکه مردم و دیگر سازمان‌ها و نهادها باید در تولید امنیت اجتماعی نقش داشته باشند.

 

بازیان تأکید کرد: امنیت و ایجاد امنیت در جامعه با هوشیاری مردم و سایر ادارات، مراکز روانشناختی ، روانشناسی و تلاش‌های نیروی های انتظامی محقق می شود.

 

وی تصریح کرد: این فرماندهی در راستای وظایف و مأموریت‌های محوله با توجه به وجود تهدیدات موجود در گچساران با توجه به استفاده از منابع انسانی متعهد، امین، شجاع و شایسته درون‌سازمانی با بهره‌گیری از فناوری اطلاعات، ارتباطات، و تجریه و تحلیل و اشراف بر مسائل جهت آسایش عمومی مردم شهیدپرور گچساران همه تلاش و توان خود را به کار گرفته است.

 

فرمانده انتظامی گچساران کاهش جرائم در شش ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته را نتیجه تلاش‌های دلسوزانه و متعهدانه نیروی انتظامی این شهرستان برشمرد و اظهار کرد: کاهش 31 درصدی سرقت در گچساران، کاهش 100 درصدی سرقت‌های مسلحانه، کاهش 17 درصدی تیراندازی، افزایش کشف یک‌هزار و 477 درصدی مواد مخدر و کاهش 25 درصدی نزاع‌های دسته جمعی در نتیجه تلاش‌های نیروهای انتظامی در گچساران حاصل شده است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها