نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. آذر 1397 - 14:00
همزمان با گرامیداشت هفته بسیج جمعی از کارکنان سپاه ناحیه گچساران با سه خانواده شهیداین شهرستان دیدار و از صبر و شکیبایی آنان تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در حاشیه این دیدارها و درگفت گو با این پایگاه خبری تحلیلی اظهارکرد:شهداء ازجان و همه هستی خود گذشتند تا آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان بیاوند، امروز اقتدار و صلابت نظام اسلامی مدیون رشادت ها و حماسه آفرینی شهداء و ایثارگران است، عزیزانی که از همه تعلقات مادی گذشتند و به مقام والای شهادت نائل آمدند.

وی افزود:جانفشانی و ازخودگذشتگی شهداء مهمترین عامل تداوم انقلاب اسلامی است ،بنابراین همه و همه و نیز ملت بزرگ ایران اسلامی باید قدردان خون شهداء و فداکاری ایثارگران باشیم ، باید توجه داشت که تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاکم باشد هیچ دشمنی فکر تجاوز و تعدی به این مملکت را نخواهد داشت.

 نورایی نسب تصریح کرد:خانواده های شهداء با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و اسلام، کاری ستودنی و ارزشمند انجام دادند که مدال افتخار آنهابرتاریخ روشن انقلاب اسلامی تا همیشه ابد خواهد درخشید.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:ان شاءالله بتوانیم آرمان ها و اهداف شهداءرا سرلوحه کارهاو برنامه های خود قرارداده و نیز وظایف خود را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهداء و ایثارگران به نحو شایسته ای انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهداء نباشیم.

گفتنی است در این آیین با سه خانواده شهید والامقام؛ مسعود صابری پور،محمد مظاهری و شرمت الله فاطمی دیدارشد.

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها