نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. مرداد 1398 - 10:30
امام جمعه گچساران:اگر بخواهیم که مشکلات جامعه حل شود و امنیت و همدلی و هم زبانی ایجاد شود، راهش همان تقواست و باید تمام همت مسئولین برای حل مشکلات باشد ،هرچند مسئولین باید برای رضای خداوند به مردم توجه کنند تا مشکلات زودتر مرتفع شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جلسه شورای اداری گچساران با حضور امام جمعه و روسای ادارات در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

این جلسه طبق روال گذشته با تاخیری نیم ساعته آغاز شد که در ابتدا امام جمعه گچساران با اشاره به پنجم مردادماه سالروز چهلمین سال برپایی نماز جمعه بعداز پیروزی انقلاب ، سخنانی ایراد کرد و گفت:در این کشور حدود ۹۰۰نماز جمعه اقامه می شود که این آیین عبادی سیاسی نماد همدلی و وحدت در کشور است.

وی افزود:آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با گذشت 4دهه ازعمر پربرکت انقلاب اسلامی به خوبی مانع ترفندهای بدخواهان و دشمنان نظام شده است و برپایی نماز جمعه در سال های پس از انقلاب ،نشانه اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجازی درادامه درباره وظایف مسئولان در قبال مردم و جامعه گفت:همه مسئولین نظام اسلامی باید سبک زندگی خود را سبک زندگی اهل تقوا قرار دهند.

امام جمعه گچساران اظهار کرد:مسئولین محترم ،در حقیقت توفیقی داده شده به همه و لذا لازم است که فرصت ها را مغتنم شمردو چند صباحی که اختیاراتی داده شد و نیز مسئولیتی نیزداده شد که باید از این فرصت ها به طور شایسته در جهت خدمت به مردم بهره برد.

حجازی تصریح کرد:اگر بخواهیم که مشکلات جامعه حل شود و امنیت و همدلی و هم زبانی ایجاد شود، راهش همان تقواست؛و مسئولین باید برای رضای خداوند به مردم توجه کنند تا مشکلات مرتفع شوند.

وی افزود:اگر چه باید زمینه اقامه نماز و تقوا‌ در جامعه فراهم شود ،چرا که با تقواست که جامعه اصلاح می شود و به سمت توسعه ، کمال و سعادت می تواند گام بردارد.

حجازی در ادامه نیز گفت:این نظام با خدمت خالصانه و هدایت مردم به سمت خداوند شکل گرفته است و باید در خصوص حفظ و صیانت از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی نیز همه کوشا باشیم.

امیر حمزه بازیار،دادستان گچساران درادامه این نشست گفت: قیمت میوه در برخی نقاط گچساران از بالاشهر تهران هم گران تر است که نیازمند این است برخی ادارات و متولیان امر از متخلفین کلیپ تهیه کرده و به طوری که چهره فرد مشخص نباشد در فضای مجازی بازنشر کنند تا همه اصناف این احساس برایشان به وجود بیاید که هر نفری وارد محل کار آنها می شود ،یک بازرس است.

وی تصریح کرد: مردم باید از حقوق خود آگاه باشند و باید حس مطالبه گری را در بین مردم افزایش داد و مسئولان باید حس مطالبه گری را با ایجاد حساسیت در جامعه و بازار به مردم منتقل کنند و ساده از کنار این تغییر و افزایش قیمت نباید گذشت.

وی درادامه با اشاره به استفاده شخصی برخی  ادارات از خودروهای دولتی خطاب به رسانه ها گفت:هرگاه خودروی دولتی را خارج از تایم اداری مشاهده نمودید که استفاده شخصی از آن می شود از آن فیلم بگیرید و به دفتر دادستانی ارسال کنید.

گفتنی است در این جلسه تکریم و معارفه روسای اداره اطلاعات این شهرستان نیز برگزار شد.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها