نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. اسفند 1399 - 9:19
ابوالحسن غلامی:به منظور تخصیص منابع مالی با توجه به نقش استان بواسطه ذخائر و تولید نفت وگازگچساران در تامین منابع مالی صندوق ذخیره ارزی، می توان پیگیری لازم برای برخورداری سی سخت جهت بازسازی را در دستور کار قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ابوالحسن غلامی جانباز گچسارانی در مطلبی خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد نوشت:پیرو مذاکرات حضوری با مدیرکل محترم حوزه  استانداری درمحل فرمانداری دنا،به عنوان یک شهروند که چندروزی را در بین مردم شهرزلزله زده سی سخت و مسئولین دلسوز بودم،نکات وپیشنهادات زیر را تقدیم می کنم شاید در ادامه روند رسیدگی به شرایطی بحرانی مثمرثمر واقع شود:

مدیریت واحد و تعیین یک فرمانده مشخص برای هدایت، کنترل، ارزیابی وضعیت بسیارمهم است به صورتی که هرگونه اقدام اجرایی و مردمی تحت مدیریت ایشان قرارگیرد.

تعیین کمیته های مورد نیاز در ابعادگوناگون بخصوص کارگروه آمار و اطلاعات دقیق بصورت روزانه، توسط متخصصین امرتحت امرفرمانده واحد مهم خواهد بود.

توجه ویژه به جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بین مردم با نظر به تردد فراوان درون شهر و عنایت خاص به مسائل روحی و روانی ساکنین بالاخص بچه ها و بانوان بواسطه ترس و اضطرابی که روزانه به آنها تحمیل می شود.

جهت استفاده ازتوان مردم محلی تعیین افراد معتمد در محله های مختلف جهت همیاری و کسب اطلاعات مطمئن می تواند موثرباشد.

در بسیاری ازموارد مردم ، مسئولین و رسانه ها با مشاهده ظاهر و نمای بیرون منازل که ظاهرا سالم به نظرمی رسند متوجه عمق خسارات های داخل منازل نمی شوند که نیاز به چاره اندیشی دارد به جرآت می توان گفت که اکثریت منازل آسیب جدی دیده اند.

در روند بازسازی نیاز است جهت حفظ و ارتقا سطح گردشگری شهرستان سی سخت ازنوعی معماری هنرمندانه و توریست پسند و متحدالشکل و زیبا استفاده شود و استفاده ازظرفیت متخصیصن امر بسیارمهم است.

نظارت برفروش زمین ها و املاک منطقه سی سخت به افراد متمکن خارج از استان ازمواردی ست که اگر به آن توجه نشود در آینده هویت این منطقه توریستی را دچار تغیییر خواهدکرد.بررسی شرایط بسیارسخت افراد مستاجر و چاره اندیشی پیرامون آن مهم است.

پس لرزه های متعدد باعث سست وجدا شدن صخره های بزرگ کوه مشرف به شهر گردیده که نیازمند توجه خاص است.جاده رفت و برگشت چشمه میشی دچار وضعیت خطرناکی که نیازمند بررسی تخصصی وفوری  دارد.

به منظور تخصیص منابع مالی باتوجه به نقش استان بواسطه ذخائر و تولید نفت وگازگچساران در تامین منابع مالی صندوق ذخیره ارزی، همانند اهواز که از رقم بالایی از صندوق ذخیره ارزی برای رفع مشکل فاضلاب بهره برد ، می توان پیگیری لازم راجهت برخورداری سی سخت از عددی بسیارکمتراز اهواز جهت بازسازی آن را در دستورکار قرار داد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها