نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. اسفند 1399 - 7:36
گروهای جهادی ، خیرین ، اصناف و دیگر اقشار مختلف مردم شهرستان گچساران در قالب موکب "طریق الکربلا" به کمک زلزله زدگان شهر "سی سخت" شتافته اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، تجربه خدمت رسانی به زوار اربعین، زلزله کرمانشاه، سیل لرستان و خوزستان ،سیل سیستان و بلوچستان،خط مقدم مبارزه با کرونا و... آموخت که بعد از چند روز اول بحران کمک ها باید وارد موضوعات و فازهای متفاوت شود به همین خاطر گروهای جهادی ، خیرین ، اصناف و دیگر اقشار مختلف مردم شهرستان گچساران در قالب موکب "طریق الکربلا" بازهم جهت خدمت رسانی پای کار آمدند و اینبار هم به کمک زلزله زدگان "سی سخت" شتافته اند.

پس از گذشت ۱۰ روز از زلزله در شهرستان دنا همچنان تهدیداتی وجود دارد و نکته قابل توجه این است که با حضور موکب "طریق الکربلا" شهرستان گچساران در شهر سی سخت ساکنان این مناطق زلزله زده نیز دلگرم شدند و گچسارانی ها در کمک رسانی به هم استانی های نجیب و صبور زلزله زده در این خطه از کهگیلویه و بویراحمد بازهم سنگ تمام گذاشته اند.

اکنون نیز برپایی موکب طریق الکربلا یک حرکت مردمی و جهادی بوده که برای خدمت‌رسانی به هم استانی های آسیب‌دیده‌ در مناطق زلزله‌زده سی سخت صورت گرفته است، موکب‌ گچسارانی ها در منطقه زلزله زده سی سخت ، روزانه دو هزار ۵۰۰ پرس غذای گرم با کیفیت تهیه و به همت گروهای جهادی در میان مردم این شهر توزیع می‌کنند.

تصاویر و ویدئویی از این اقدامات را شاهد باشید.

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها