نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. ارديبهشت 1399 - 12:57
مخارج درمان ، ایاب وذهاب و هزینه های متحمل شده بر این خانواده می طلبد نیکوکاران وخیران دست به دست هم بدهند و این خانواده را با جدیدت هرچه تمامتر حمایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،"نرگس احمدپور" و "فریدون پوراحمد" بانیان موسسه خیریه مهراندیش گچساران ،همان زوج نیکوکاری هستند که این روزها نوع فعالیت هایشان چشمگیر و زبانزد محافل مختلف شده است با همراهی نماینده رسمی یکی ازبنیادهای نیکوکاری برجسته کشوری به دیدار پنج قلوهای گچسارانی می روند تا به تبع نیز مشکلاتی را از خانواده پنج قلوها مرتفع کنند.

نرگس احمد پور،این بانوی خیرگچسارانی در گفت وگو با این پایگاه خبری تحلیلی در این خصوص می گوید:همه چیز از تولد پنج قلوها شروع شد،درست زمانی که ساماندهی خانه  معلولین بزرگسال گچساران و اهدای 220 سبدکالایی به خانوارهای کارگری پاکبان و روستایی دربرنامه تعریف شده مهراندیش گچساران بود،تولد این نوزادان هم اتفاق افتاد.

وی می افزاید:پیگیر موضوع و متوجه شدم که پدرنوزادان فرهنگی آبرومندی است که به مدت یکسال برای شرایط بارداری همسرش درگچساران و بُلوارمحل زندگی مان ساکن شدند که ازطریق یکی از بستگان شماره تماس پدر پنج قلوها رادریافت کردم .

این بانوی خیرگچسارانی تصریح می کند:والدین پنج قلوها دریک مصاحبه تصویری درخواست حمایت ازنیکوکاران داشتند که وقتی پدرنوزادان عنوان کرد که در روز مصرف شیرخشک آنها یک قوطی و نصف و مصرف پوشک آنها نیز یک بسته و نصف می شود بنابراین حساب کردم که هزینه تامین نیازهای پنج قلوها برایشان بسیار بالاست.

احمد پور درادامه می گوید:برهمین اساس از محل حمایت های موسسه و با اختیارتام از طرف اعضای ثابت،مایحتاج اولیه نوزادان رابه مبلغ یک میلیون و نیم خریداری کردم و همچنین ازطرف همسرم فریدون پوراحمد نیز مبلغ یک میلیون و 200 هزارتومان برای خریدلباسشویی موردنیازشستشوی البسه نوزادان اهداشد.

وی می افزاید:درادامه نیز با مراکز زیادی ارتباط برقرارکردیم که ازطریق رابطینی که می شناختیم بایکی ازبنیادهای کشوری نیز برای حمایت نوزادان هماهنگ شد که این حمایت قطعا درقالب تامین شیرخشک وپوشک نوزادان خواهدبود.

این بانوی خیرگچسارانی تصریح  می کند:درکنارتلاشهایم به استاندارفهیم و ارزشمند اُستان آقای کلانتری به صورت پیامک تقاضایم را ارسال کردم و ایشان هم بانهایت مهربانی و عطوفت منت گذاشتند و درکنار هدیه خودشان به مدیرکل بهزیستی استان جهت اقدام پیگیری وضعیت پنج قلوها موارد لازم را تاکیدکردندکه خوشبختانه دیدارخوبی باحضور بانو صداقت بزرگوار و حضورمسئولین بهزیستی از پنج قلوها صورت گرفت.

وی می افزاید:وقتی با همسرم و نماینده بنیاد موردنظر کشوری به دیدن پنج قلوها رفتیم گرمای فضای کوچک منزل شان بسیار آزاردهنده بود و اصلی ترین مشکل این منزل یک دستگاه کولر است و این درحالی است که این پدرمستاجر و ماهیانه 500 هزار تومان هزینه اجاره منزل پرداخت می کند.

احمدپوردرادامه می گوید:احساس خوبی ازکمک کردن به ساماندهی زندگی پنج قلوهادارم و قطعا والدین آبرومندی هستند و تولد پنج قلوها  در نوع خود خارق العاده وخارج ازتصور والدین بودپس حمایت آنهایک وظیفه مهم برای همگان است.

فریدون پوراحمد،خیرگچسارانی  نیز درادامه اظهارمی کند: شرایط سخت حاکم براقتصاد این روزهای کشور به تبع ویروس کرونا و متضررشدن بسیاری ازمشاغل،برنوسان قیمتها تاثیردارد وما بصورت یکسال مداوم شیرخشک مورد نیاز80 شیرخوارمعلول ویا نیازمند را تامین می کردیم ومی دانم تامین شیرخشک وپوشک بچه چه هزینه ای برای پنج فرزند دارد.

وی تاکید می کند:مخارج درمان ، ایاب وذهاب و هزینه های متحمل شده بر این خانواده می طلبدنیکوکاران دست به دست هم بدهند و این خانواده را با جدیدت هرچه تمامتر حمایت کنند.

پوراحمد در ادامه تصریح می کند:مقررشد درکنار حمایت های ما تا مشخص شدن مواردمورد نیازپنج قلوها و قول هایی که نیز مسئولین دادند ما هم ماهیانه مبلغ سیصدهزارتومان برای آنهاپرداخت کنیم.

گفتنی است تاکنون 50 میلیون ریال از طرف زوج خیرگچسارانی به خانواده پنج قلوها کمک شده است که این کمک ها همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

کسی برای رضای خدا باشه از خودش عکس نمیزاره
اتفاقا بعضی کارها باید علنی انجام شود تا بقیه تشویق بشن شما اگر میتونی کمک کن بهشون و فقط نیا زیر پست افراد خیِّر شهرمون قُر بزن وروحیشون تخریب کن
این پنج قلوها نیاز به چندین نفر مادر و دایه و پرستار دارن.نگهداری از چند قلو خیییییلیییی سختر از اون چیزیه که مردم عادی فکر میکنن. این حتی از پول هم مهتره برای مادر و پدرشون

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها