نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. مرداد 1398 - 9:05
تیم هندبال نفت و گاز گچساران در فصل گذشته به دلیل مشکلات مالی و کمبود اعتبار برای جذب بازیکن و شرکت در اردوهای تدارکاتی حضوری کم فروغ داشت و امسال نیز در آستانه انصراف از رقابت های لیگ برتر قرار گرفته بود که با تدابیر مسئولین این شهرستان به رقابت ها بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،روز گذشته مراسم قرعه کشی سی‌ودومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با حضور رئیس فدراسیون، دبیر فدراسیون هندبال و نماینده باشگاه‌ها در محل این فدراسیون برگزار و بر اساس تصمیماتی که گرفته می شود مسابقات باید در دو گروه برگزار شود.

این در حالی است که تیم های حاضر در لیگ برتر امسال فعلا11تیم اعلام حضور کرده اندکه در یک گروه 5 تیمی و یک گروه 6 تیمی به رقابت خواهند پرداخت که از هر گروه نیز چهار تیم به مراحل بعدی می روند.

در ادامه این رقابت های نیز تیم پنجم با تیم ششم بازی می کند و یک تیم به لیگ پایین تر سقوط  خواهد کرد،هرچند رقابت های لیگ برتر هندبال از ٢۴ مردادماه جاری آغاز خواهد شد و برنامه این است که تا پایان سال هم به پایان برسد.

تیم‌های صنعت مس کرمان، سپاهان، نفت و گاز گچساران، فراز بام خائیز دهدشت، زاگرس اسلام آباد، نیروی زمینی کازرون، ذوب آهن، زغال سنگ طبس، سربداران سبزوار، ستارگان دشتستان و آلومینیوم اراک در سی و دومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال حضور دارند.

در گروه اول رقابت های لیگ برتر هندبال کشور تیم های زاگرس اسلام آباد غرب، نیروی زمینی کازرون، ذوب‌آهن، سربداران سبزوار، ستارگان دشتستان و زغال سنگ طبس با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در گروه دوم نیز تیم های سپاهان اصفهان ، فراز بام خائیز دهدشت، صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران و آلومینیوم اراک جدالی سخت در این دوره از رقابت ها خواهند داشت.

از جذابیت های این دوره از رقابت ها می تواند به هم گروه شدن نمایندگان هندبال کهگیلویه و بویراحمد،تیم های نفت و گاز گچساران و فرازبام خائیز دهدشت اشاره کردکه در اولین دیدارشان در فصل جدید در مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

 

تیم هندبال نفت و گاز گچساران از سال 92 تاکنون در مسابقات لیگ برتر هندبال حضور دارد و در سال 96عنوان قهرمانی این مسابقات را ازآن خود کرد،نفتی های گچساران ۲ عنوان نایب قهرمانی در لیگ برتر هندبال ایران، یک مقام چهارمی در جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا و یک مقام هفتمی در جام باشگاه‌های جهان را در کارنامه افتخارات خود دارند.

اگر چه این تیم در فصل گذشته به دلیل مشکلات مالی و کمبود اعتبار برای جذب بازیکن و شرکت در اردوهای تدارکاتی حضوری کم فروغ داشت و امسال نیز در آستانه انصراف از مسابقات هندبال لیگ برتر کشور قرار گرفته بود که با تدابیر مسئولین این شهرستان به رقابت ها بازگشت.

در برنامه هفته اول این رقابت ها و در گروه اول نیروی زمینی کازرون با سربداران سبزوار،زغال سنگ طبس با زاگرس اسلام آباد غرب و نیز ذوب آهن با ستارگان دشتستان و در گروه دوم نیز سپاهان با آلومینیوم اراک،فرازبام خائیز دهدشت با نفت و گاز گچساران دیدار خواهند کردو تیم مس کرمان‌ در هفته اول استراحت می کند.

گفتنی است در فصل قبل این رقابت ها فرازبام خائیزدهدشت در رده سوم و نفت و گاز گچساران در رده هشتم این رقابت ها قرار گرفتند.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها