نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. آذر 1399 - 11:44
سرمربی نفت وگاز گچساران گفت: تیم نفت و گاز گچساران از بازیکنان جوان و نوجوان تشکیل شده است که در دور رفت تمرین زیادی نداشتند اما برای این دور از مسابقات با آمادگی کامل به میدان آمده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،روز گذشته رقابت های دور برگشت مرحله مقدماتی سی وسومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال کشور، جام "شهید پور جعفری"، به میزبانی شیراز (سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی) با شرکت ۱۲ تیم برگزار شد.

در اولین مسابقه و در گروه یک نیز دو تیم قعر نشین نفت و گاز گچساران و ستارگان دشتستان به مصاف هم رفتند که در این دیدار نزدیک نفتی های گچساران با نتیجه ۲۴ بر ۲۱ برابر رقیب خود به برتری رسیدند.

این در حالی که سرمربی هندبال نفت و گاز گچساران درباره عملکرد بازیکنان تیمش گفته است که بازيکنانم با استفاده از نقاط ضعف ستارگان دشتستان و تحلیل بازی های قبلی این تیم، به برتری رسیدند.

اصغر نوروزنژاد درادامه افزود: تیم نفت و گاز گچساران از بازیکنان جوان و نوجوان تشکیل شده است که در دور رفت تمرین زیادی نداشتند اما برای این دور از مسابقات با آمادگی کامل به میدان آمده اند.

تیم‌ها در دو گروه یک و دو با هم به رقابت خواهد پرداخت، صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران، فولاد مبارکه سپاهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ستارگان دشتستان، فراز بام خائیز دهدشت، زغال سنگ طبس، ذوب آهن اصفهان، کیمیا کاشت کردستان، پرسپولیس بهبهان، پاس ناجا قم، پرواز هوانیروز تیم‌های حاضر در این دوره از لیگ برتر هندبال هستند.

نتایج روز نخست_ گروه اول:

- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۰ - پرسپولیس بهبهان ۲۶
- ذوب آهن اصفهان ۲۶ - پاس ناجا قم ۲۶
- ستارگان دشتستان ۲۱ - نفت و گاز گچساران ۲۴

 رده بندی گروه اول :
۱- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با بازی و ۱۰ امتیاز
۲- ذوب آهن اصفهان با ۶ بازی و ۹ امتیاز
۳- پاس ناجا قم با ۶ بازی و ۷ امتیاز
۴- پرسپولیس بهبهان با ۵ بازی و ۲ امتیاز
۵- نفت و گاز گچساران با ۵ بازی و ۲ امتیاز
۶- ستارگان دشتستان با ۳ بازی و صفر امتیاز

 روز دوم  رقابت ها_ پنجشنبه ۲۰ آذرماه گروه دوم:

فرازبام خائیز دهدشت - کیمیا کاشت کردستان ساعت ۱۳

- مس کرمان - پرواز هوانیروز ساعت ۱۶

- زغال سنگ طبس - فولاد سپاهان اصفهان ساعت ۱۹

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها