نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. اسفند 1397 - 18:50
تیم هندبال نفت و گاز گچساران دراین فصل از رقابت های لیگ برتر، فصل پرتنش و ناآرامی را پشت سر گذاشت و با تغییرات مدیریتی و نیز گرفتن چند بازیکن جدید؛هرگز نتوانست آن طور که شایسته است مسیر موفقیت را پیدا کند و به روزهای خوب سال های گذشته خود بازگردد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در هفته هفدهم لیگ برتر هندبال مردان ، تیم نفت و گاز گچساران در آخرین بازی خود مقابل ذوب آهن اصفهان باز هم متحمل شکست شد و در رده هفتم جدول رده بندی مسابقات این فصل لیگ برتر قرار گرفت.

تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران در سالن پدخندق  این شهرستان با نتیجه 25 بر 19 از تیم ذوب آهن اصفهان شکست خورد،بازیکنان جوان و جویای نام تیم هندبال نفت و گاز گچساران با این نتیجه مقام هفتم این رقابت ها را از آن خود کردند .

تیم هندبال نفت و گاز گچساران دراین فصل از رقابت های لیگ برتر، فصل پرتنش و ناآرامی را پشت سر گذاشت و با تغییرات مدیریتی و نیز گرفتن چند بازیکن جدید؛هرگز نتوانست آن طور که شایسته است مسیر موفقیت را پیدا کند و به روزهای خوب سال های گذشته خود بازگردد.

این درحالی است که  یک عنوان قهرمانی درلیگ برترهندبال(فصل گذشته)و دو عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر،یک مقام چهارمی آسیا و یک مقام هفتمی جهان در کارنامه عملکرد تیم نفت و گازگچساران دیده می شود که همه این موفقیت ها در سه سال اخیر کسب شده است و متاسفانه کمبود اعتبارات ورزش نفت در این فصل از رقابت ها موجب شد این رشته پرطرفدار به جایگاه خوب خود در لیگ برتر بازنگردد.

هرچند مشکلات مدیریتی در نفت ،نا داوری ها،حواشی ریز و درشت ، معضلات مالی و دیگر مشکلات در این فصل از رقابت های لیگ برتر یک لحظه هم هندبال نفت و گازگچساران را رها نکرد و این رشته محبوب و پرطرفدار درگچساران برای زنده شدن و تغییر مسیر نیازمند نگاه مدیریتی جدید و اندیشه های نو در بخش های مختلف در آینده دارد.

اگر چه تيم هندبال نفت و گاز گچساران در این فصل از رقابت ها بدليل كمبود اعتبارات مالی ورزش نفت با تكيه بر بازيكنان بومی به مصاف حريفان رفت و ورزشكاران بومی كه در سال های گذشته تاكنون توسط مربيان دلسوز این خطه شناسايی شده بودند در اين فصل بار سنگين دفاع از افتخارات اين رشته های ورزشی را به دوش کشیدند تا اين پيچ تاريخی مشكلات مالی باشگاه را با تبديل كردن به فرصتی براي ظهور نسل جديدی از ورزشكاران بومی به پايان برسانند.

این درحالی است که نفت و گاز گچساران به عنوان یکی از دو نماینده کهگیلویه و بویراحمد با حضور بازیکنان جوان خود پا به این رقابت ها گذاشته است،این تیم از مجموع 16بازی تنها 5 امتیاز را کسب کرد.

در سایر بازی ها نیز تیم صدرنشین فولاد مبارکه سپاهان در خانه توانست با نتیجه ١٨ بر ١٥ از سد مس کرمان بگذردو هیات نجف آباد بازی را با نتیجه ٢٧ بر ٣٢ به میهمان خود فرازبام خائیز دهدشت واگذار کرد وزاگرس اسلام هم توانست با نتیجه ٣٤ بر ٣١ مقابل سربداران سبزوار به پیروزی برسد تا پایان هفته هفدهم لیگ برتر تیم فولاد مبارکه سپاهان با ٢٦ امتیاز صدرنشین است و تیم های زاگرس اسلام آباد با ٢٤ امتیاز و نیروی زمینی کازرون با ٢٢ امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند.

هفته پایانی لیگ برتر هندبال مردان کشور روزهای 16 و 17 اسفند ماه سال جاری برگزار می شود و تکلیف قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر مشخص می شود وتیم نفت و گاز گچساران در هفته پایانی با قرعه استراحت روبرو شده و به کار خود در مسابقات لیگ برتر فصل جاری پایان داد.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها