نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. فروردين 1398 - 8:08
تاجگردون: امشب به همراه استاندار محترم و فرماندار و ديگر مسئولين از مراكز اسكان مسافرين در شهر بازديد داشتيم، خوشبختانه همه عوامل بخصوص همكاران و مديران خوب آموزش و پرورش خيلي خوب كارها را انجام دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون ،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به همراه علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ستاد اسکان مهمانان نوروزی و خوابگاه شبانه روزی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها این شهرستان بازدید کردند.

در این بازدید ها که شب گذشته انجام شده بود؛فرماندار گچساران، مدیر آموزش و پرورش گچساران و رئیس اداره ارزیابی و عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان و جمعی از کارشناسان اداری نیز حضور داشتند.

کار خوب آموزش و پرورش درگچساران

تاجگردون در این باره نیز نوشت: امشب به همراه استاندار محترم و فرماندار و ديگر مسئولين از مراكز اسكان مسافرين در شهر بازديد داشتيم، خوشبختانه همه عوامل بخصوص همكاران و مديران خوب آموزش و پرورش خيلي خوب كارها را انجام دادند.

این درحالی است که محمد شهبازی مدیر آموزش و پرورش گچساران درخصوص اسکان مسافران نوروزی دراین شهرستان می گوید: ۴۲ آموزشگاه در قالب ۳۲۰ کلاس درس در گروه‌های درجه ۱ و ۲ برای اسکان گردشگران و مسافرین نوروزی در این  شهرستان جهت پذیرایی از مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی افزود:در کنار این تعداد آموزشگاه  ۴۰۰ تخت در قالب سه آموزشگاه شبانه ‌روزی پیش بینی شده است که مدارس درجه یک دارای امکانات رفاهی مانند تلویزیون، یخچال و فرش جداگانه است و مدارس و یا خوابگاه‌های درجه ۲ دارای امکانات رفاهی هستند.

شهبازی اظهارکرد: شهرستان گچساران هرساله با توجه به آب و هوای بسیار خوب در ایام نوروز پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری از اقصی نقاط کشورمان است و در مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان تلاش کرده ایم تا با برنامه ریزی مطلوب نسبت به شناسایی نقاط ضعف و قوت برنامه سال های گذشته و رفع مشکلات در خصوص اسکان مدارس به بهترین شکل اقدام کنیم.

هرچند شهرستان گچساران یکی از سخت ترین روزهای بارانی در سال زراعی جاری را می گذراند و به گفته کارشناسان هواشناسی تا بامداد روز چهارشنبه همچنان سیل،بسیاری از مناطق استانمان را تهدید می کند؛به همین خاطر در اقدامی از سوی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران ،سالن ورزشی پدخندق و نیز حسینیه امام جعفر صادق علیه السلام این شرکت در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفت.

سالن ورزش پدخندق در اختیار مسافران نورزی

این درحالی است که مدیر منابع انسانی نفت و گاز گچساران بااعلام این خبر افزود: با دستور مستقیم مدیرعامل با توجه به شرایط بحرانی سیل و بارندگی های امروز  کلیه امکانات سالن ورزشی پدخندق و حسینیه امام جعفر صادق(ع) این شرکت برای رفاه حال مسافران نوروزی جامانده در سفر محیا شده و در اختیار آنها قرار گرفت.

فرهاد جعفری اظهارکرد:همکاران امور ورزش تا پایان بحران سیل در آمادگی کامل هستند تا در صورت نیاز بخشی دیگر از سالن های ورزشی این امور را نیز در اختیار مسافران و افرادی که دچار خسارت هایی از سیل شوند قراردهند.

اقدام تحسین برانگیز شهروندان گچسارانی

این در حالی است که  جمعی از شهروندان خیراندیش گچسارانی با حضور در " ستاد اسکان مهمانان نوروزی "، در اقدامی  خیرخواهانه با دعوت از مهمانان نوروزی ، خانه های خود را در اختیار آنها قرار دادند که این اقدام پسندیده شهروندان گچسارانی، تحسین مهمانان نوروزی را بدنبال داشت.

گفتنی است  سالن ورزشی پدخندق جنب پارک شهدای گمنام و در مسیر اصلی بلوار ولی عصرگچساران قراردارد و حسینیه امام جعفرصادق(ع) نیز در ضلع شمالی فلکه الله،در  کوی شهید هاشم پور این شهرستان واقع شده است.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها