نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. اسفند 1396 - 7:00
تاجگردون گفت: جمهوری اسلامی که بنای آن براساس رای مردم است باید مسئولان آن جرات داشته باشند اگر اشتباه کردند، بگوییم ما اشتباه کردیم ومدتها در این فکر هستیم که کمپینی در این مملکت راه‌اندازی کنیم، کمپین عذرخواهی که هرکسی اشتباه کرد بگوید من اشتباه کردم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون ،نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس در مراسم ارائه گزارش عملکرد سلانه خود در جمع مردم گفت:دوسال است که مردم گچساران و باشت خلعت زیبای وکالت را بر دوش حقیر انداختند تا بتوانم در عمر محدود خودم به آنچه وظیفه دارم عمل کنم و من خداوند را شاکرم که این فرصت خدمت به شما را به من هدیه دادو در طی این دوسال با دعای خیر شما تلاش کردم تا وظیفه خود را به خوبی انجام دهم.

صدای ما صدای مردم است

وی اظهارکرد:به جای فکرکردن به رقبا به فکر عمل کردن باشیم،کسانی که در انتخابات مجلس به من رای دادند، به آقای روحانی رای ندادند و این طبیعی است و دولتی که خدمتگذار مردم باشد دستش را می بوسیم وبا دولتی که نتواند خدمتی به مردم بکند عهدی نبسته ایم و صدای ما صدای مردم است .

تاجگردون گفت:من در ۲۲ بهمن در سخنرانی عرض کردم به فرموده امام علی (ع) آن چیز که حضرت به مالک می گوید خشنودی اکثریت را ببین؛خشنودی خواص نمی تواند خشنودی عوام را فراهم آورد و حضرت می فرمایند طوری رفتار کنید که مردم به شما اعتماد داشته باشند به مردم بگویید که می خواهیم برای شما کار کنیم.

بگوییم اشتباه کردیم

تاجگردون دربخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تلاش شود اگر جای اشتباه شده،اشتباه اصلاح شود، گفت: جمهوری اسلامی که بنای آن براساس رای مردم است باید مسئولان آن جرات داشته باشند اگر اشتباه کردند، بگوییم ما اشتباه کردیم.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس ادامه داد: مدتها در این فکر هستیم که کمپینی در این مملکت راه‌اندازی کنیم، کمپین عذرخواهی هرکسی اشتباه کرد بگوید من اشتباه کردم.

تاج‌گردون با اشاره به نامه اخیر کروبی به مقام معظم رهبری گفت: این نامه خوب یا بد کاری ندارم، نکاتی گفته شد و کسانی که اهلش هستند خواندند، به نوعی به مسئولان نظام می‌گفت که اعتراف کنید به اشتباهاتشان.

به اشتباهاتمان اعتراف کنیم

وی تصریح کرد: به ذهنم خورد که ای کاش آقای "کروبی" خود نیز در ابتدای متن نامه‌اش به اشتباهات خود اعتراف می‌کرد، ما هم به اشتباهاتمان اعتراف کنیم، آقا هم به اشتباهاتش اعتراف کند، هرکسی به اشتباه خود در مقابل مردم اعتراف کند.

تاجگردون در ادامه با اشاره به سانحه هوایی تهران به یاسوج و موضوع نامه علیه وزیران راه وشهرسازی و کار و رفاه اجتماعی گفت:بعضی‌ها در استان که به نظر من حالشان خوش نیست هر موضوعی را بهانه می‌کنند و سعی می‌کنند از ان استفاده کنند من یکسال پیش از آقای آخوندی دفاع کردم عمدا در رسانه‌ها منتشر کردم و به نماینده‌ها عرض کردم نمایندگان قدر بدانید کسی را از ملت خود عذرخواهی می‌کند و من فقط به خاطر عذرخواهی وزیر است که امروز از او دفاع می‌کنم.

تاجگردون افزود: باید بیایند و بگویند اشتباه کردیم، بگویند این هواپیما نباید پرواز می‌کرد و بگویند ما به سهم خود عذر می‌خواهیم که این بروند پشت سر آن یکی قایم شوند.

وی ادامه داد: اصل موضوع آن ۶۶ مظلومی هستند که در سه متر برف آرمیده‌اند، اصل موضوع جان انسان است نه دوستی من و عباس آخوندی و علی ربیعی، عهد اخوتی با کسی نبسته‌ایم بعد می‌گویند تاجگردون این نامه را برای معامله کردن نوشت.

استیضاح معامله است

تاجگردون گفت: نه آنها چنین انسان‌های کوته‌نظری هستند و ما هم این‌قدر دست و پابسته نیستیم که از وجود ملتمان بگذریم وقیحانه بگویند استیضاح معامله است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریحکرد: اصولا اعتقاد ندارم برای خدمت به مردم مرز اصلاح‌طلبی یا اصواگرایی قائل شویم که مردم ناراحت شوند این مسائل را کنار بگذاریم.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس افزود: یک هواپیما سقوط کرده و بعضی‌ خواص نارحت هستند که تاجگردون دارد چکار می‌کند اما مردم بویراحمد خوشحال هستند، اگر استیضاح توسط تاجگردون انجام نمی‌شد الان چه هجمه‌ای علیه تاجگردون انجام می‌شد.

مردم بویراحمد حتما مرا انتخاب می‌کنند

وی در ادامه با اشاره به جایگاه خود در میان مردم بویراحمد گفت: اگر مردم گچساران اجازه بدهند، اگر نماینده خوب و محترم بویراحمد اجازه دهند دور بعد برای نمایندگی مجلس در بویراحمد ثبت‌نام کنم مردم بویراحمد حتما مرا انتخاب می‌کنند.

فقط می توانم مدیران را عوض کنم

تاجگردون در ادامه تصریح کرد:من شاید نتوانم نامه شما را پاسخ دهم ولی خیلی چیزها باعث می شودبرویم و قوانین را اصلاح کنیم،من نمی توانم قیمت سوخت را بالا ببرم و ۶۰ درصد شما در نظر سنجی فراهم کردن شغل را انتخاب کردید و 19 درصد تغییر مدیران که من الان فقط می توانم مدیران را عوض کنم.

مدیرانی با پاداش یک میلیاردی

وی افزود:مردم شما هم یک تکانی بخورید!مدیران شهرستان باید تلاش کنند موضوع اشتغال را پیگیری کنند،ابتدای امسال یک عدد گذاشتیم و سرانه مددجویان کمیته امداد را افزایش دادیم ودر بحث نفتی ها بعضی از نماینده ها گفتند این قضیه حقوق در مناطق نفت خیز یک بمب برای شماست،50 مدیر در وزارت نفت نشستند و پز می دهند و حقوق می گیرند و کارگران زحتمکش در مناطق عملیاتی کار می کنند و آن مدیران در تهران یک میلیارد پاداش بازنشستگی می گیرند.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های عمرانی شهری گچساران گفت:در حوزه ما پروژه تعطیل نمی شود،شهرداری دوگنبدان باید خود را تکان بدهد،شوخی نیست ۸۰ میلیارد تومان در شهرداری دوگنبدان هزینه شود.

زور زدیم قانون درست کردیم

تاجگردون تصریح کرد:زور زدیم قانون درست کردیم امسال برای اولین سال توانستیم حق آلایندگی خود را بگیریم مسئولین کشور هم گفتند گچساران آلاینده نیست وحق آلایندگی حق گلوی عامه مردم است .

خیالم راحت است

وی گفت:در حال حاضر در حال زیباسازی خیابان بلادیان هستیم و ما در حال تلاشیم که یک نماد از گچساران در مرکز شهر طراحی کنیم که این شهر در کشور و دنیا شناخته شده باشدوتداوم خدمت را ادامه خواهیم داد وخوشحالیم که بیمارستان بی بی حکیمه (س) را اختصاصا برای بانوان ساختیم و بیمارستان بعدی انشاءالله میدان نرگس ،نفت و شهرباشت ،خدارا شکر اگر عمری باقی نماند و نماینده این شهر نبودم خیالم راحت است.

تاجگردون درادامه اظهارکرد:عزیزان در بحث به کارگیری نیروی انسانی گلایه داشتند ،درپتروشیمی گچساران یک هزارو 40 نفر از نیروهای بومی شهرستان مشغول هستند و من ۱۰۰ نفر معرفی کردم نه همه را ولی بقیه نیروها بچه های همین شهرند.

۵۰ هزار بیکار در کهگیلویه و بویراحمد

وی افزود:من لیست افراد به کارگیری شده در نفت را به همراه مهندس "صیدالی" نگاه می کردم و گفتم افراد ترک زبان آن کم است،مسئولین کنترل کنند که این نگاه بد نهادینه نشود وتلاش کنیم اگر اشتباه کردیم خود را اصلاح کنیم،ما ۵ میلیون بیکار در کشور  و ۵۰ هزار بیکار در کهگیلویه و بویراحمد داریم.

نماینده گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد: سه کارشناس ارشد کشورکه برای ارزیابی نیروگاه های گچساران وباشت آمده بودند در پرواز تهران یاسوج جان خود را از دست دادندو من قول می دهم اگر ۵ سرمایه گذار در ایران آمد یک نفر آن در گچساران بیاید.

برای منافع سیاسی مردم را آزار ندهیم

تاجگردون افزود:بضاعت ما همین است ۱۰ درصد می توانیم توانایی مدیریتی را افزایش دهیم و من از فرصت ها بیشترین استفاده را می کنم و مدیران هم استفاده کنند .اگرهر عزیزی که فکر می کند می تواند بهتر خدمت کند نمی خواهد قشون کشی کند تشریف بیاورند پیش من با دلایل قانع کننده به من بگویند من در این شرایط می توانم بهتر خدمت کنم ،برای منافع قومی و سیاسی مردم را آزار ندهیم چه اصلاح طلب باشیدچه اصولگرا باید رضایت مردم را داشته باشید.

انتهای پیام

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها