نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. بهمن 1394 - 18:16
کاندیدای مجلس دهم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در جمع هوادارن خود حرف های جالبی را خطاب به رقیب انتخاباتی اش بیان کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،علی فولادی‌وندا کاندیدای مجلس دهم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در جمع هواداران خود در منطقه بابکان گچساران گفت: ما منطقه‌ای هستیم، باند و گروه نیستیم ایرانی و اسلامی فکر می‌کنیم و سه نماینده محترم آینده استان کهگیلویه و بویراحمد باید با هم تعامل داشته باشند و به توسعه استان فکر کنند.

 

وی افزود: موضوعی را در خصوص رقیب انتخاباتی‌ام می‌گویم،  من اصلا شما را به چشم رقیب نگاه نمی‌کنم تازه حرف نزدم و ته دل خود را باز نکرده‌ام کلامی نگفته‌ام ،نگفته لرزیدی و داری آدرس‌های غلط می‌دهی و خلاف اخلاق رفتار می‌کنی وای به روزگاری که حرف بزنم ولی صبر را پیشه می‌کنم.

 

فولادی‌ندا در ادامه با اشاره به جریان وفاق و همدلی  اظهار کرد: این گردهمایی از سه ایل باوی، بویراحمد و قشقایی تشکیل شده همه این عزیران بزرگانی داشتند که ۱۸ ماه زحمت کشیدند تا سبب ایجاد وحدتی با عنوان پیشگامان وفاق و همدلی را ایجاد کردند.

 

کاندیدای مجلس دهم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت تصریح کرد: به حول قوه الهی و پشتیبانی این وحدت، شما برنده انتخابات هستید شک نکنید برنده شما هستید تنها چهار پنج روز صبر کنید.

 

فولادی وندا با بیان اینکه آدمهای بزرگ و تفکر بزرگ سازندگان  فرهنگ، عمران و توسعه هستند، گفت: با وجود سد کوثر  در این منطقه باید با ایجاد تفرجگاه در قالب سکوهای قایق‌سواری، سرمایه‌گذاری در خصوص پرورش ماهی و آبزیان و استفاده از این ظرفیت ها برای ایجاد منطقه‌ای گردشگری از راه‌کارهای مطلوب برای توسعه این منطقه است.

 

کاندیدای مجلس دهم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت افزود: باید تا سال ۱۴۰۴ سرآمد پیشرفت و توسعه در منطقه شویم واین یک وظیفه و برنامه پیش‌بینی شده است.

 

وی افزود: احداث کانال و آسفالت کردن منتی ندارد درسته چهارتا پارک و چمن مصنوعی ایجاد شده خوب است اما شکم گرسنه این‌ها را نمی‌فهمد برای اشتغال باید فکری کرد، برای ازدواج و جلوگیری از تعدد طلاق و آسایش رفاه و آسایش مردم باید فکر کرد.

 

فولادی‌وندا اشتغال را مهم‌ترین مشکل و خواسته گچساران و باشت برشمرد و گفت: گچساران سومین تولیدکننده اعتبار ارزی و ریالی کشور است حق ما بیش از این است باید تلاش کرد با وحدت پیش‌آمده من خادم شما هستم و این امورات را پیگیری می‌کنم.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

دم نماینده با معرفت گرم -ما به نماینده ای نیار داریم که حرف دل مردم را بفهمد و زمانی که وارد مجلس شد کشورش را به خاطر منافع شخصی خود نفروشد.مخصوصا سکوت نماینده ها ملت در خصوص برجام که آینده نشان خواهد داد چه خیانتی به این ملت شده
چه داری که بگویی

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها