نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. بهمن 1398 - 22:23
ستاد انتخاباتی هومان عسکری با حضور جمعی از حامیانش در کوی سه راهی گچساران افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،همزمان با آغاز تبلیغات رسمی کاندیدای های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ستاد انتخاباتی " هومان عسکری" به عنوان یکی از نامزدهای این دوره انتخابات مجلس در کوی سه راهی شهر گچساران مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این آیین زهره فولادی وندا دیگر کاندیدای قشقایی در این عرصه به نفع هومان عسکری از ادامه رقابت انتخاباتی اش انصراف داد وگفت:من برای شما کنار رفتم و برای شما ایستادگی خواهم کرد،من برای تک تک آرا  از حق شما و از آرایی که به صندوق انداخته می شود نخواهم گذشت و برای هر کدام پاسخی می خواهم.

وی افزود:طبق فصل اول طبق قانونی اساسی بهترین زندگی و بهترین مشارکت و بهترین فعالیت انتصابی را در زیر پرچم جمهوری اسلامی حق مردم ایران زمین است،ما تنها ترک زبان نیستیم بلکه ما برادران لر زبان، بوشهری، بختیاری، اصفهانی و خوزستانی را در قلبمان داریم.

فولادی وندا اظهارکرد:من به افتخار ایلم و به حرمت برداران انصراف خود را از کاندیداتوری اعلام کردم.

هومان عسکری نیز درادامه بیان کرد:کاری که خانم فولادی وندا انجام دادند باید برای بانوان و جوانان ایلم الگو باشد،رسالتی که خانم دکتر برای ایلم انجام داد بالاتر از حضور من در مجلس  است و اینکار باعث شد که قشقایی در این دوره دواطلب خواهد داشت و در این دوره مانع از اخلاف افکنی بین قشقایی ها شد.

وی تصریح کرد:من بیشتر از ۲۰ سال است که خانم فولادی وندا را می شناسم و خوشحال هستم که فرزندان ایل من طبقات اجتماعی دارند و این آرزوی ایلمان است ،در چهل ساله دوم انقلاب و در گام دوم انقلاب که به سمت تبیین تمدن نوین اسلامی می روند قشقایی ها در این تمدن سازی نقشی آفرین خواهند شد.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها