نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. اسفند 1394 - 6:37
علی فولادی وندا خطاب به تاجگردون:
میرشکار کسی است که تابلوی باشت را تغییرداد
کاندیدای مجلس دهم در باشت گفت: باشت زمانی مرکز تصمیم‌گیری سیاسی استان بوده بعد از هشت سال میرشکاری که شکار کرده است کسی است که حداقل تابلوی باشت را تغییر داده و آن را به شهرستان تبدیل کرده است و آن شخص سیدقدرت حسینی است.

به گزارش آفتاب جنوب،عصر روز گذشته علی فولادی‌وندا کاندیدای مجلس دهم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت  در همایش انتخاباتی خود در باشت گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد تفکر ما منطقه‌ای است نه شهرستانی، استان ما استان چهارفصل و دارای مردمی فرهیخته و غیور و مهمان‌نواز بوده که دارای شهدا و جانبازان زیادی هستند.

 

وی افزود: شرایط برای پیشرفت و توسعه با توجه به استعدادهای استان آماده و مهیاست و البته مسئولان و نمایندگان ادوار گذشته نیز در خصوص توسعه اقداماتی انجام دادند که ما عملکرد هیچ‌کدام را زیر سئوال نمی‌بریم و منم منم هم نمی‌کنیم.

 

این کاندیدای دور دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت تصریح کرد: در دو طرف گچساران و باشت دو سد کوثر و چم‌شیر قرار دارد که باید از منابع این سد استفاده لازم برده شود و طرح‌ها و لوایحی ارائه دهیم که مردم این دیار نیز از این نعمت الهی استفاده کنند.

 

فولادی‌وندا تصریح کرد: باشت زمانی مرکز تصمیم‌گیری سیاسی استان بوده بعد از هشت سال میرشکاری که شکار کرده است کسی است که حداقل تابلوی باشت را تغییر داده و آن را به شهرستان تبدیل کرده است و آن شخص سیدقدرت حسینی است.

 

وی گفت: افتخار می‌کنم در جمع شما هستم در دور قبل من آرای کمی در باشت داشتم اما امروز خدا را شاکرم از حضور این جمعیت گسترده.

 

فولادی‌وندا پیگری بحث سد تنگ شیو، راه‌اندازی شهرک صنعتی خان احمد، ایجاد کارخانه تولید آبمیوه و سرمایه‌گذاری در گردنه شلالدون و رودخانه رونه همچنین ایجاد کارخانه شالی‌کوبی و سردخانه بزرگ برای نگهداری سیفی‌جات، حمایت از بخش خصوصی جهت ایجاد حداقل یک کارخانه یخ، پیگیری آبرسانی به باغات پشتگوه و خان احمد را از جمله برنامه‌های انتخاباتی خود برشمرد.

 

این کاندیدای مجلس دهم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت گفت: بیکاری محض در کشور و در منطقه‌ای که سومین تولیدکننده نفت و گاز کشور بیش از هفتاد سال است واقعا نگران کننده است و آمار بیکاری ما افزون بر ۱۲ هزار تحصیلکرده است.

 

وی افزود: بالا رفتن سن ازدواج و افزایش طلاق توافقی که در قاموس ترک و لر یک توهین بود، اکنون به روندی عادی تبدیل شده است که همه این معضلات به بیکاری ارتباط داردوتمام تلاش ما پیشگامان وفاق و همدلی تعامل و همکاری برای ریشه کردن کردن بیکاری و به سر و سامان رساندن جوانان است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها