نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. اسفند 1394 - 21:34
علی فولادی وندا
علی فولادی وندا در جمع اهالی دهستان لیشتر:
اگر دولت کاری کرده وظیفه بوده واحدی حق ندارد منت بگذارد
کاندیدای مجلس دهم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت گفت:خدمتگزاری بی‌منت روند کاری من است اگر دولت کاری کرده وظیفه بوده احدی حق ندارد منت بگذارد.

به گزارش آفتاب جنوب،عصر امروز علی فولادی‌وندا کاندیدای مجلس دهم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در همایش بزرگ وحدت مردمی دهستان لیشترگچساران گفت: یکی از بزرگترنی دشت‌های مستعد در کهگیلویه و بویراحمد دشت لیشتر بوده که بخشی از آن با کانال آبیاری از سد کوثر زیر پوشش آبرسانی قرار گرفته است.

 

وی افزود: این موضوع برای اشتغال‌زایی و شرایط اقلیمی بیشتر و کشت و زراعت در چهارفصل سال باید ادامه پیدا کند و کلیه زمین‌های قابل کشت در انواع کشاورزی آماده شود که در این خصوص برنامه‌های قابل قبولی پیش‌بینی شده است.

 

فولادی وندا در ادامه تصریح کرد: چاه‌های نفت دغدغه اصلی مردم این منطقه بوده که مردم معتقدند فرزندان آنها بیکار هستند و بیکاری دغدغه و گلایه روز کشور است.

 

وی اظهارکرد: نویدی که می‌دهم با توجه به تجربه و تخصص ۳۶ ساله در نفت به محض ورود به مجلس موضوع پالایشگاه خصوصی را در دستور کار قرار می‌دهم که یکی از اولویت‌های بنده در خصوص رفع مشکل اشتغال جوانان خواهد بود.

 

کاندیدای مجلس دهم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت  افزود: اولویت من نیروهای تحصیل‌کرده منطقه خواهد بود پس این نویدی برای منطقه روستاهای لیشتر و خیرآباد است وکسی نمی‌تواند بگوید بهتر از من می‌تواند موضوع پالایشگاه را دنبال کند چون من یک نیروی متخصص نفتی هستم و زیر و بم موضوع را به خوبی می‌دانم.

 

وی با اشاره به جریان پیشگامان وفاق و همدلی دراین شهرستان گفت: با این وحدت بحث انحصار، قومیت، باند و طیف شکسته شده و بزرگان شما پشت این وحدت بزرگ هستند، عهد و پیمان بستیم که همراه هم باشیم و حمایت شما قطعی باید باشد و من به شما قول می‌دهم برنده انتخابات شما خواهید بود.

 

فولادی وندا گفت: پیران تجربه من و جوانان انرژی من هستندواین انرژی پشتوانه قوی برای من است و من به هیچ وجه شما را تنها نخواهم گذاشت.

 

وی افزود: خدمتگزاری بی‌منت روند کاری من است اگر دولت کاری کرده وظیفه بوده احدی حق ندارد منت بگذارد.

 

فولادی وندا در ادامه با اشاره به عدم حضور مهندس غلامرضا پاکدل مدیر عامل اسبق شرکت نفت و گاز گچساران در جمع این همایش به دلیل مشغله کاری ، گفت: ایشان یکی از همکاران خوب و صمیمی ما در نفت هستند که بنا بر گرفتاری برای عدم حضور در این جمع عذرخواهی کرد که من از ایشان و از این مجموعه پرشور تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها