نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. تير 1394 - 9:22
با حضور خانواده های معظم شهداء صورت گرفت؛
شب قدری که یادواره شهدای اصناف گچساران شد+تصاویر
همزمان با فرارسیدن دومین شب از لیالی قدر ،شب شهادت مولی الموحدین امام علی (علیه السلام) یادواره شهدای اصناف گچساران برگزار شد.

به گزارش آفتاب جنوب، همزمان با فرا رسیدن دومین شب از لیالی قدر و در شب شهادت امام علی علیه السلام  یادواره شهدای اصناف گچساران با حضور مسئولین محلی و مردم روزه دار در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهرستان برگزار شد.

 

یادواره شهدا

گچساران

شب قدر گچساران

 

سید امان الله حسینی صدر نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد سخنران ویژه این مراسم معنوی در گچساران بود که با اشاره به روز قدس، برلزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی این مناسبت و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و نیز به نمایش گذاشتن همبستگی، عزت و استقلال کشور تاکید کرد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح

 

دراین یادواره و در دومین شب از لیالی قدر مداحان خاندان عصمت و طهارت(ع) ،"مهدی رضایی" و "ابراهیم اکوان پور" اشعار و مرثیه هایی در غم شهادت امام علی علیه السلام اولین امام شیعیان جهان قرائت کردند و اشک ها بر گونه های پیروان آن حضرت جاری شد.

 

مداحان

یادواره شهدا

 

مردم شهید پرور گچساران در حالی که در یک دست قرآن کریم و در دست دیگر مفاتیح الجنان داشتند در این محفل نورانی تا پاسی از شب ندای الغوث الغوث و الهی العفو سردادند.

 

قرآن

در این مراسم معنوی شرکت کنندگان با قرائت دعای پرفیض جوشن کبیر وبا زمزمه اسماء ذات اقدس الهی از پیشگاه خالق بی همتا خواستند تا به برکت این شب مبارک، قلم عفو بر گناهان آنان بکشد.

 

شب قدر

شهدای اصناف گچساران

 

شهید نجف بلادیان ،شهیدموسی امیری،شهیدرمضان اسماعیلی،شهیدمحمد حمزوی و شهید سید کمال مظهری از شهدای اصناف گچساران هستند.

 

شهدا

شب قدر

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها