نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. آبان 1396 - 16:05
همزمان با هفته بسیج دانش آموزی یادواره شهدای دانش آموز گچساران با حضور مسئولان و دانش آموزان در دبیرستان شاهد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یادواره شهدای دانش آموز با حضور فرمانده سپاه ناحیه گچساران ، مسئول بسیج دانش آموزی، مدیریت آموزش و پرورش گچساران ،معلمان و دانش‌آموزان در دبیرستان شاهد پسرانه شهید جهان آرا برگزار شد.

سید ظهیر الدین پورالحسینی مدیر آموزش و پرورش گچساران در این مراسم در جمع دانش آموزان دبیرستان شاهد ” شهید جهان آرا ” ، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دانش آموز را از وظایف جامعه دانش آموزی دانست.

وی افزود: یاد و خاطره شهدا است که منجر به رشد و پرورش امثال "شهید حججی" می‌شود.

پورالحسینی در ادامه با بیان اینکه شهرستان گچساران دارای 105 شهید دانش آموز است، بیان کرد: هدف از برگزاری این یادواره در این مقطع زمانی گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان گچساران دارای 105 شهید دانش آموز است،گفت:هدف از برگزاری این یادواره در این مقطع زمانی گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز است.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی از مدرسین حوزه علمیه گچساران نیز در سخنانی از نیاز کشور به انسان های مومن ، متعهد و متخصص سخن گفت و وظیفه آموزش و پرورش را در ساختن نسل امروزی و آینده ساز کشور مهم دانست.

وی ادامه داد: جامعه دانش آموزی با ” ‌۳۶ هزار ” شهید دین خود را به انقلاب ادا نموده و امروز وظیفه ماست که در حفظ ارزش هایی که شهدا برای آنها ” جان ” خود را فدا نمودند تلاش و کوشش نماییم.

صالحی خاطرنشان کرد: شهدای دانش آموز با ترجیح دادن سنگر جبهه های نبرد حق علیه باطل بر سنگر علم و دانش ، مصداق بارز علم و عمل شدند و در این راه جان خویش را تقدیم نمودند و امروز به عنوان الگوی فرهنگیان و دانش آموزان کشور شدند.

مداحی و مرثیه سرایی علیرضا قشقایی از مداحان گچسارانی و پخش نماهنگ ایثار و مقاومت از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها