نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. آذر 1394 - 0:37
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:بدون شک اگر نیروی عظیم و مردمی بسیج نبود امروز از نظام اسلامی با این همه اقتدار ،عظمت و صلابت هیچ خبری نبود و این بسیجیان و تفکر بسیجی بود که بصیرانه غائله فتنه 88 را خنثی ساخت.

به گزارش آفتاب جنوب،سرهنگ جهانگیر انصاری عصر امروز در یادواره شهدای کوی 108 دستگاه گچساران ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس ،گفت:امروز بسیج پرچم مقابله با استکبار و ظلم ستیزی را بر دوش خود حمل می کند و بسیجان در چنین گفتمان و فرهنگی آمادگی لازم را برای حفظ انقلاب و صیانت از دستاوردهاو آرمانهای نظام اسلامی را به طور قطع خواهند داشت.

 

وی با بیان اینکه احیاء فرهنگ و اسلام ناب محمدی(ص) و حضورآگاهانه درتمامی صحنه های نظام اسلامی از وظایف بسیجیان است،افزود: حضور مقتدرانه بسیج دردوران هشت دفاع مقدس و تقدیم ده‌ها هزار شهیداز مهمترین دستاورد ها و ارزش های این نهاد عظیم مردمی است.

 

 

انصاری تصریح کرد:بسیج خار چشم دشمنان و ایادی وابسته به استکبارجهانی است که با بینش و بصیرت نافذ یکی پس از دیگری قله های ترقی را می پیمایدو بدون شک بهترین الگو برای مشارکت در تمامی صحنه های حیاتبخش کشور ازجمله اجتماعی،فرهنگی،سیاسی،اقتصادی،امنیتی و علمی است و نخبگان بسیجی همواره در سطح ملی و بین المللی صاحب افتخار و عزت آفرینی بوده‌اند. 

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد مهمترین رمز موفقیت و ماندگاری بسیج و بسیجیان تبعیت محض از ولایت فقیه و نیزداشتن بصیرت ، آگاهی و هوشیاری عمیق و همه جانبه در تمامی عرصه های انقلاب و نظام اسلامی است.

 

انصاری با بیان اینکه چشم انداز بسیج سرکوبی و نابودی استکبارجهانی و تمامی ایادی آنان  است،اظهارکرد:بسیج بازوی پرتوان انقلاب و مقام معظم رهبری است و قطعا در هر میدانی که نیاز به حضور بسیجیان احساس شود گوش به فرمان ولی امر مسلمین هوشمندانه و موثر حضور خواهند یافت.

 

وی با اشاره به نقش موثر بسیجیان در سرکوبی فتنه 88در کشور تصریح کرد:بدون شک اگر نیروی عظیم و مردمی بسیج نبود امروز از نظام اسلامی با این همه اقتدار ،عظمت و صلابت هیچ خبری نبود و این بسیجیان و تفکر بسیجی بود که بصیرانه غائله فتنه 88 را خنثی ساختند.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران درادامه تصریح کرد: فرهنگ و تفکر بسیجی نشات گرفته از فرهنگ عاشوراست و دشمنان انقلاب اسلامی امروز از هر حربه ای که برای ضربه زدن به این انقلاب استفاده کرده اند به دژمستحکم تفکربسیجی برخورد می کنند.

 

انصاری با بیان اینکه امروز جوانان بسیجی با پیشرفت در صحنه‌های علمی و پژوهشی همواره باعث افتخارآفرینی برای نظام اسلامی هستند،گفت: بسیجیان خط شکنانجنگ نرم دشمن هستندو یکی از مهمترین وظایف بسیجیان، مقابله با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی است.

 

این مسئول اظهارکرد:بسیجیان وارثان اصلی ارزش های به دست آمده از جبهه و جنگ و نیز كانون مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند، چرا که در جبهه جنگ نرم دشمن مشخص نیست و کار بسیار مشکل است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران افزود:امروز بسیجان با پرورش استعدادها و شناسایی انواع ظرفیت‌ها توانسته اند مسیری روشن برای ترسیم افق علمی پیش‌بینی کندو با این تفکر به سمت عرصه های مختلف گام برمی دارنددر حالی که دشمنان انقلاب را  مستاصل و درمانده نموده اند.

 

انصاری تصریح کرد:تفکر بسیجی به عنوان الگویی پایدار موجب بیداری اسلامی در کشورهای منطقه شده است که امروز بارزترین نمونه های این تفکر بسجی را در شکل گیری دفاع مردمی در عراق ، سوریه و یمن مشاهده می کنیم و نیروهای بسیج مردمی نشات گرفته از تفکر بسیجی انقلاب اسلامی ایران در این کشورها از مهمترین عومل استقامت و پایداری در برابر تجاوز گروهای تروریستی در منطقه است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها