نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. دى 1394 - 19:14
امام جمعه موقت اهواز
امام جمعه موقت اهواز دریادواره شهدای نفت و گاز گچساران
شهدا سرمایه‌های تمام‌ ناشدنی انقلاب اسلامی هستند
امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه شهداسرمایه‌های تمام‌ناشدنی انقلاب اسلامی هستند که همیشه در برابرطوفان و ناملایمات از انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند،گفت:ما باید فرهنگ و ارزش شهادت را به نسل جوان جامعه منتقل کنیم در غیر این صورت بعد از چند نسل، جامعه ممکن است دچار استحاله شود.

به گزارش آفتاب جنوب ،صبح امروز یادواره 31شهید بسیج شرکت نفت و گاز گچساران باحضور مسئولین،خانواده معظم شهداء،جانبازان,ایثارگران،بسیجیان و اقشار مختلف مردم در سالن آزادی نفت و گاز این شهرستان برگزار شد.

 

یادواره شهدای نفت و گاز

یادواره شهدای نفت و گاز

یادواره شهدای نفت و گاز

 

حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز دراین مراسم با بیان اینکه شهداءسرمایه‌های تمام‌ناشدنی انقلاب اسلامی هستند که همیشه در برابرطوفان و ناملایمات از انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند،گفت:ما باید فرهنگ و ارزش شهادت را به نسل جوان جامعه منتقل کنیم در غیر این صورت بعد از چند نسل، جامعه ممکن است دچار استحاله شود.

 

یادواره شهدای نفت و گاز

 

وی افزود: در این صورت خادمان شهدا ناخواسته امانت را تحویل به خائنان داده تا شاهد اتفاقی بزرگ، بد و فراموش‌ناشدنی باشیم ؛ برگزاری این جلسات بسیار مقدس بوده و دارای پیام‌های مهمی از جمله بیعت با شهدا، امام راحل و امام خامنه‌ای است.

 

حاجتی با تاکیدبر اینکه باید حواسمان باشدراه انقلاب،امام(ره)و شهداءتحریف نشوندتصریح کرد:شهدا زنده هستند و جامعه‌ را زنده می‌کنند، امروز شهدا، کشورهای اسلامی را زنده و انقلابی کرده‌اند.

 

سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این مراسم نیز اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا گامی در راستای ترویج اهداف انقلاب و فرهنگ ناب شهادت وعامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی است و شهیدان صاحبان اصلی انقلاب و کشور بوده و امروز ما امانتدارانی هستیم که سنگین‌ترین مسئولیت‌ها را بر گردن داریم.

 

یادواره شهدای نفت و گاز

 

وی تصریح کرد: یادواره‌های شهدا  نباید در زمان و درمناسبت خاص برگزار شود، بلکه باید در طول سال در راستای آگاهی‌بخشی نسل جوانان از گذشته انقلاب برگزار شود.

 

انصاری گفت: ترویج فرهنگ شهادت رمز پایداری انقلاب بزرگ اسلامی در برابر هجمه‌های سنگین دشمنان است.

 

اجرای نمایش "یاد ها و بادها" توسط هنرمندان گچسارانی و مرثیه ثرایی مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام "حاج رضا نبوی" از جلوه های معنوی این مراسم بود.

 

یادواره شهدای نفت و گاز

یادواره شهدای نفت و گاز

یادواره شهدای نفت و گاز

 

اجرای برنامه های فرهنگی برپایی نمایشگاه عکس ، پخش کلیپ شهداء ونماهنگ از دیگر برنامه های این یادواره بود.

 

یادواره شهدای نفت و گاز

یادواره شهدای نفت و گاز

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها