نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. دى 1394 - 20:54
سیدالله بخش موسوی
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گچساران:
مردم هوشیار باشند تا فتنه 88 تکرار نشود
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گچساران گفت:باید هوشیار بود تا فتنه دیگری که نظام را تا لب پرتگاه پیش برد دوباره تکرار نشود؛ اگر هم اعتراضی نسبت به رد صلاحیت ها باشد باید در چارچوب قانون پیگیری شود و هر کسی بخواهد بر خلاف قانون قدم بردارد مجرم خواهد بود.

به گزارش آفتاب جنوب،سید الله بخش موسوی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گچساران در یادواره 18 شهید ورزشکار این شهرستان گفت: ادامه راه شهداء و حفظ وپاسداری از دستاوردهای آنان يک تکليف است و شهدا و ایثارگران سند عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی هستند.

 

وی افزود:شهدا زنده هستند و ناظر بر اعمال ما خواهند بود واز ما انتظار دارند زمان شناس ، ازمسائل سیاسی روز تحلیل مناسب داشته ومطیع محض فرامین مقام عظمای ولایت باشیم.

 

باید با هوشیاری کامل پای صندوق های رای رفت

 

موسوی با اشاره به انتخابات پیش رو در اسفندماه امسال گفت:روزهای بسیار ارزشمندی را در پیش رو خواهیم داشت که هم مسئولین و هم مردم باید با هوشیاری و آگاهی کامل پای صندوقهای رای رفت وسرنوشت این مملکت را رقم زد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گچساران با اشاره به مصاحبه روز گذشته یکی از فرزندان مسئولین در روزنامه جمهوری اسلامی،گفت: فرزند این مسئول در این مصاحبه اینطور بیان کرده بوداگر رد صلاحیت ها گسترده باشد به طور قطع مردم نسبت با این مسئله ناراحت خواهند شد و عکس العمل نشان خواهند داد.

 

اعتراض به رد صلاحیت ها باید در چارچوب قانون پیگیری شود

 

وی افزود:کسی که نامه بدون سلام به مقام معظم رهبری نوشت و ایشان را تهدید کردند نسبت به مسائل انتخابات؛ و الان هم به نوعی دارند کد می دهندکه مردم باید در این خصوص هوشیار باشند.

 

موسوی با بیان اینکه حرکت برخلاف قانون جرم محسوب می شود تصریح کرد:اگر هم اعتراضی نسبت به رد صلاحیت ها باشد باید در چارچوب قانون پیگیری شود و هر کسی بخواهد بر خلاف قانون قدم بردارد مجرم خواهد بود.

 

این مسئول در ادامه با بیان اینکه در پاره ای از اوقات دیر وارد صحنه  عمل شدیم و ضررهایی به نظام اسلامی وارد شد که قابل جبران نیست،افزود: در سال 88 بیش از 85 درصد این ملت پای صندوقهای رای آمدند و رای به نظام دادند که برگ برنده ای برای نظام بود، اما متاسفانه برخی همین مشارکت عظیم را تبدیل به بحثی علیه نظام کردندو تا جایی پیش رفتند که نظام در لبه سقوط قرار گرفت.

 

مردم هوشیار باشند تا فتنه88  تکرار نشود

 

وی تصریح کرد:باید هوشیار بود تا فتنه دیگری که نظام را تا لب پرتگاه پیش برد دوباره تکرار نشود که اگر به وظیفه خودعمل نکنیم همین شهداءفردای قیامت جلوی ما را خواهند گرفت که چرا به موقع عمل نکردید و چرا پشتیبانی خود را از نظام اسلامی به موقع نشان ندادید.

 

موسوی با بیان اینکه بایددر عرصه انتخابات آگاهانه و هوشیارانه شرکت کرد،اظهارکرد: در روایات آمده اگر شخصی را که می خواهی برای مسئولیتی بگماری که اصلح است،اما وی را انتخاب نکنی و سراغ کسانی بروی که دلخواه تو هستند به خدا و رسول خدا(ص) و مومنین خیانت کرده اید.

 

درانتخابات باید به دنبال شخص اصلح بود

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گچساران گفت:شاخص ها و معیارهای کاندیدای اصلح در فرمایشات امام(ره) و نیز رهبرمعظم انقلاب بیان شده که باید این شاخصه ها را پیدا کنیم و بر اساس این معیارها باید ببینیم چه کسی صلاحیت بیشتری را در انتخابات دارد.

 

موسوی افزود:حضرت امام(ره) در این خصوص می فرمایند: "اگر شخص اصلح بود و به اصلح رای ندادید به ملت خیانت کرده ای و اگر توانستی به شخص اصلح،  اگر هم در جریان مقابل توباشد رای بدهی این یک هنر محسوب می شود.

 

وی تصریح کرد:شورای نگهبان حداقل صلاحیت ها را می پذیرد وکسانی که حداقل صلاحیت را داشته باشندبلاخره در معرض رای مردم قرار خواهد گرفت،اگر شورای نگهبان کسی را تایید کرد به معنای اصلحیت و صلاحیت صد درصد او نیست باید به سراغ فرد اصلح رفت و اگر اصلح را انتخاب کردیم به یقین به وظیفه خود عمل کردیم.

 

ادامه راه شهداء در تبعیت محض از ولی فقیه است

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گچساران با اشاره به شهادت شیخ "نمر" به دست حکام خونریز سعودی تصریح کرد:جامعه غرب که همیشه ادعای حقوق بشر را دارد این جنایت آل سعود را  محکوم نکرد و این درحالیست که در اولین فرصت در شورای امنیت سازمان ملل، ایران به شدت محکوم می شود.

 

موسوی تصریح کرد:ادامه راه شهداء در تبعیت از ولی فقیه است وامیدواریم که در اجرای این انتخابات شاهد حضور حداکثری مردم باشیم و کسانی بر اریکه قدرت تکیه زدند که صلاحیت و شایستگی لازم درجمیع جهات را در این خصوص داشته باشند.

 

انتهای پیام/م

   

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها