نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. فروردين 1394 - 16:42
امام جمعه گچساران گفت: وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان سبب آرامش و امنیت روانی در نتیجه درک عمیق‌تر مشکلات و پیدا کردن راهکار برای حل مشکلات می‌شود.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز درخطبه نخست نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از نافرمانی‌های پروردگار با تأکید بر لزوم حفظ وحدت و ایجاد همدلی میان مسلمانان، گفت: وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان سبب آرامش و امنیت روانی در نتیجه درک عمیق‌تر مشکلات و پیدا کردن راهکار برای حل مشکلات می‌شود.

 

حجازی با اشاره به تبیین سیره و سبک زندگی فاطمی در جامعه افزود: خانواده‌ها باید نسبت به برگزاری جشن‌های ازدواج جوانان خود سرعت به خرج دهند ومراسم‌های ازدواج فرزندان خود را بر اساس موازین شرعی برگزار نمایندتا مایه دلشکستگی امام عصر(عج) نشوند.

 

حجازی تسهیل در امر ازدواج، لحاظ کردن مهریه‌های سبک و برگزاری ازدواج‌های آسان را امری مهم در راستای تشکیل خانواده و جلوگیری از امر طلاق برشمرد.

 

امام جمعه گچساران در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر بزرگترین معروف‌ها و منکرها، افزود: بزرگترین معروف‌ها از دیدگاه رهبری حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که این امر وظیفه آحاد ملت است .

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی  مسئولان در گچساران گفت: بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شده بود که نشست هم‌اندیشی با تفکرات مختلف سیاسی افراد صاحب‌نظر گچسارانی شاغل در بیرون و درون این شهرستان برگزار شود.

 

این مسئول  با اشاره به اینکه نامگذاری شعار امسال مبنی بر «دولت و ملت ،همدلی و همزبانی» توسط مقام معظم رهبری، بهترین بهانه برای تشکیل این نشست بود،تصریح کرد:دراین نشست تفکرات مختلف از همه طیف و گروه حضور داشت که امیدواریم روند ادامه داشته باشد.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها