نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. دى 1398 - 9:42
حال هیچ مسئولی نه تنها از ترس ملت جرات آوردن اسم مذاکره رو ندارد بلکه مسئولینی که تا دیروز خواهان رابطه با آمریکا بودند اکنون با مشت های گره کرده فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهند پس می توان به جرات گفت انتقام سخت توسط ملت ایران آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید صادق بامزد_از بامداد جمعه که خبر ترور ناجوانمردانه سردار پر افتخار اسلام "سپهبدحاج قاسم سلیمانی" و یار همیشگی اش "ابومهدی المهندس" فرمانده حشد الشعبی عراق و همرزمانشان به دست آمریکای جنایتکار اعلام شد نه تنها ایران،نه تنها محور مقاومت،بلکه دنیا دچار شک شد .

مهمترین چیزی که بعد از شهادت سردار دلها بر سر زبان ها افتاد و ذهن همگان را مشغول کرد بیانات امام خامنه ای در خصوص انتقام سخت از جنایتکاران آمریکایی بوده است .

در وهله اول همگان منظور از انتقام سخت را فقط حمله نظامی از سوی ایران تلقی می کردند اما با صحبت های فرماندهان و مسئولین امنیتی کشور مشخص شد که انتقام سخت و سلسله وار و راهبردی منتظر شیطان بزرگ خواهد بود.

به همین دلیل آمریکایی ها با فرستادن واسطه های متفاوت خواستار انتقام نرم از طرف ایران شدند که با پاسخ محکم مسئولین ایرانی نیز مواجهه شد.

اگر از ملت ایران نظرسنجی کنند شاید بتوان گفت بیش از 100 درصد خواهان گرفتن انتقام سخت از آمریکای جنایتکار باشند اما عده ای وطن فروش هنوز هستند که طبل مذاکره را به صدا در می آورند و مخالف گرفتن انتقام هستند که تکلیف آن ها به دست خود ملت روشن خواهند شد.

قطعا انتقام جمهوری اسلامی از آمریکا ابعاد مختلفی خواهد داشت و در حالی که همگان منتظر گرفتن انتقام خون سردار دلها هستند شاید به جرات بتوان گفت که انتقام سخت توسط مردم آغاز شده است اول با وحدت و قدردانی بی نظیر در مراسمات عزاداری سپهبد شهید سلیمانی و همرزمان شان که باعث بهت و حیرت تمام دنیا شد.

 دوم اینکه ماهیت شیطانی آمریکا را برای اندک کسانی که در کشور هنوز به آمریکا و مذاکره دلخوش بودند روشن ساخت.

سوم اینکه اگر سردار رشید اسلام به دست پست ترین افراد به صورت بزدلانه ترین حالت به شهادت نمی رسید این احتمال وجود داشت با فشارهای سیاسی fatf به تصویب می رسید و شاهد خیانت های دیگر و خسارات محض دیگر می بودیم.

 اما حال هیچ مسئولی نه تنها از ترس ملت جرات آوردن اسم مذاکره رو ندارد بلکه مسئولینی که تا دیروز خواهان رابطه با آمریکا بودند اکنون با مشت های گره کرده فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهند پس می توان به جرات گفت انتقام سخت توسط ملت ایران آغاز شده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها