نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. آبان 1395 - 23:56
مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمنان اسلام از ظرفیت عظیم اربعین حسینی امروز به هراس افتاده‌اند، گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی از پیامدهای حماسه باشکوه کربلا است که امروز بعد از بیش از سیزده قرن این شور و اشتیاق بیشتر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدرنماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بوراحمد در اجتماع هیأت‌های مذهبی در مصلای امام خمینی (ره)گچساران اظهار کرد: پیام سیاسی اربعین حسینی و پیاده‌روی میلیونی مردم به رخ کشاندن وحدت مسلمانان و شکوه و عظمت عاشقان اباعبدالله(ع) بود.

وی افزود: حضور 30 میلیونی زائر اربعین حسینی در کربلا و خاک عراق پیام‌های زیادی را به دنیا داد.

حسینی‌صدر ادامه داد: اینکه‌ چگونه در اوج ناامنی و جنگ در عراق 30 میلیون زائر در عراق حضور پیدا می‌‌کند خود به تنهایی حاوی صدها پیام است.

وی تصریح کرد: امروز دنیا مشاهده کرد از سراسر کشورهای دنیا چگونه مردم عاشقانه و مخلصانه به سمت کربلا حرکت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حالی که هیچ کجای دنیا چنین تجمعی را نمی‌توان مشاهده کرد همگان دیدند رسانه‌های کشورهای بیگانه چشم خود را بر روی این همایش جهانی بسته‌اند.

وی اذعان کرد: پیاده‌روی اربعین حسینی تنها یک پیاده‌روی معمولی و ساده نبود بلکه حاوی پیامی بود و آن اقتدار مسلمانان در سراسر گیتی بود.

حسینی‌صدر با بیان اینکه این حماسه شعور حسینی سبب عزت مسلمانان شده است، گفت: روزی فرا می‌رسد تا امام خامنه‌ای در جمع میلیونی زائران کربلای حسینی سخنرانی کند.

وی خاطرنشان ساخت: دنیا امروز مشاهده کرد عراقی که درگیر جنگ و مشکلات خود بود چگونه 30 میلیون زائر در آن به زیارت پرداخت و به کشورهایشان بر‌می‌گردند در حالی که آل‌سعود نتوانسته است پس از سالها امنیت میهمانان خانه خدا را فراهم کند.

حسینی‌صدر ابراز کرد: دشمنان در این مدت تمام تلاش خود را انجام دادند که با شیوه‌های گوناگون این تجمع بزرگ اربعین حسینی شکل نگیرد اما باید بدانند امروز دیگر مردمان جهان از ظلم و ستم رهبران خود به ستوه آمده‌اند و به دنبال منجی هستند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خوش به حال آنهایی که به ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین لبیک گفتند.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان اسلام از ظرفیت عظیم اربعین حسینی امروز به هراس افتاده‌اند، خاطرنشان ساخت: پیاده‌روی اربعین حسینی از پیامدهای حماسه باشکوه کربلا است که امروز بعد از بیش از سیزده قرن این شور و اشتیاق بیشتر می‌شود./فارس

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها