نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. بهمن 1393 - 13:00
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس:
اعتصاب کارکنان نفت گچساران بستن گلوگاه طاغوت بود
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با بیان اینکه این شهرستان نقش بسزایی در دوران انقلاب اسلامی دارد،گفت: اعتصاب کارکنان نفت، محافظت از تاسیسات و بستن شیر نفت در حوزه نفتی این شهرستان در دوران انقلاب در واقع بستن گلوگاه طاغوت بوده است.

به گزارش آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس پیش از ظهر امروز در همایش نفت،گچساران و انقلاب که در سالن اجتماعات آزادی شرکت نفت و گاز این شهرستان برگزارشد،اظهارکرد: گچساران ریشه و بنیاد شهرهای نفتی در کشور بوده و در همین راستا نقش بسزایی در تولید نفت و اقتصاد و درآمد کشور دارد.

 

همایش نفت ،گچساران و انقلاب برگزارشد+تصاویر

 

وی با بیان اینکه این شهرستان فارغ از مشکلاتی که در سطح خود گریبانگیر آن بوده و با توجه به محرومیت‌هایی که داشته، توانسته نقش چشمگیری را در عرصه‌های مختلف انقلاب ایفا کند.

 

تاجگردون با بیان اینکه گچساران نقش بسزایی در دوران انقلاب اسلامی دارد، تصریح کرد: اعتصاب کارکنان نفت، محافظت از تاسیسات و  بستن شیر نفت در حوزه نفتی این شهرستان در دوران انقلاب در واقع بستن گلوگاه طاغوت بوده است.

 

همایش نفت ،گچساران و انقلاب برگزارشد+تصاویر

 

وی با تاکید بر جایگاه خاص این شهرستان در حوزه اقتصاد و تولید نفت در کشور، اظهار کرد: این شهرستان در سال 1357 هفت شهید تقدیم انقلاب کرد و شاید برای خیلی از مسئولان همانطور که امروز برای معاون پارلمانی رئیس جمهور جالب بوده، امری چشمگیر باشد که در شهرستان به این کوچکی و دارای محرومیت‌های بسیار چنین شهدایی را تقدیم انقلاب کرده است.

 

این مسئول با بیان اینکه این شهرستان در دوران دفاع مقدس نیز با توجه به اینکه معبر شهدا هم بوده، افتخارات بسیاری داشته است، اظهار داشت: امروز در گلزار شهدای شهر دوگنبدان همه شاهد آرمیدن 200 شهید تنها در یک گلزار این شهرستان بودیم که این همه نشان از ولایتمداری مردم این شهرستان است که توانست نقش خود را به خوبی برای انقلاب اثبات کند.

 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با بیان اینکه امروز یاد این شهدای والامقام را گرامی می‌داریم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امروز قریب به 40 تا 50 درصد نفت کشور در این شهرستان تامین می‌شود، اما امروز شاهد مظلومیت و محرومیت این منطقه هستیم.

 

همایش نفت ،گچساران و انقلاب برگزارشد+تصاویر

 

این مسئول گفت: انتظاری که ما از مسئولان و دولت داریم این است که بتوانیم طبقه بندی مناسبی جهت بازگویی این رشادت‌ها، شهادت‌ها و موفقیت‌های این شهرستان داشته باشیم.

 

 وی با بیان اینکه این همایش که اولین نشست پس از 36 سال با محور نفت و انقلاب در گچساران است، تصریح کرد: این چنین همایش‌هایی که تبیین دستاوردهای نفت در این شهرستان بوده باید طی این 36 سال برگزار می‌شد تا یاد مبارزان انقلابی در حوزه نفت را گرامی می‌داشتیم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها