نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. مهر 1398 - 13:59
بررسی شود چرا از جذب حدود150نفر در اداره حراست حدود 50 نفر از نیروهای وابسته به آقای غلامرضا تاج گردون بدون یک روز اشتغال و داشتن بیمه جذب می شوند ولی افرادی که بعضا چند سال بیمه داشته و در اداره حراست خدمت کرده اند شرمنده خانواده خود باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، تعدادی از نیروهای فصلی امور ورزش و حراست شرکت نفت گچساران با ارسال متنی به این پایگاه خبری نسبت به برخی استخدام های صورت گرفته در این دو اداره به شدت گلایه مند بودند و خواستار ورود مسئولان شرکت نفتو نهادهای نظارتی به ااین موضع شدند.

متن ارسالی به شح زیر است:

اینجانبان تعدادی از نیروهایی که به صورت فصلی و فقط 4ماه در سال در امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران مشغول به کار هستیم و تعدادی از نیروهایی که در اداره حراست مشغول به کار بوده از مدیران دلسوز مناطق نفت خیز و وزارت نفت ،مسئولین محلی و نهادهای نظارتی خواهشمندیم به نحوه جذب نیروهای به کار گیری شده در زمان نمایندگی آقای تاجگردون ورود کرده و حق افراد ضعیف و بی پناه را از زالو صفتان طرفدار نماینده پس بگیرند.

بررسی شود چرا از جذب حدود150نفر در اداره حراست حدود 50 نفر از نیروهای وابسته به آقای غلامرضا تاج گردون بدون یک روز اشتغال و داشتن بیمه جذب می شوند ولی افرادی که بعضا چند سال بیمه داشته و در اداره حراست خدمت کرده اند فقط به خاطر این که به دست بوسی نماینده نرفته باید با داشتن همسر و چند فرزند مقابل خانواده خود به خاطر عدم توانایی پرداخت هزینه های خانه شرمنده باشند.

آیا فرزند آقای ف.ج که بدون یک روز بیمه در حالی که هنوز کارت پایان خدمت نداشت و بکارگیری شد و در اداره کالا دارای دفتر و جایگاه خاص است مستحق بود یا آن جوانی که از شرمندگی نزد خانواده اقدام به خودکشی کرد.

چرا و چگونه در امور ورزش نیروهای فصلی سالها فقط 4ماه مشغول به کار هستند و هر سال وعده جذب و اشتغال در طول سال را می دهند اما با نماینده شدن آقای تاجگردون تعداد15نفر از نیروهای وابسته به وی مانند آقای الف.د پسر برادر و داماد رئیس دفتر نماینده و فرزند و وابستگان مسئولین مانند آقای ح.ک فرزند معاون امور ورزش به کارگیری می شوند و در امور اداری و کار دفتری مشغول می شوند.

 در حالی که نیروهای قراردادی و پیمانکاری با سابقه و سواد بیشتر در این اداره نظافتچی هستند، مدیران محترم نفت، نهادهای نظارتی خواهش می کنیم ورود کنید بررسی کنید چرا پیمان نیروهای پیمانکاری و مربیان ورزشی با هم ادغام شده فقط به خاطر این که بتوانند این 15نفر را در پوشش مربیان ورزشی و از این محل تامین اعتبار کنند و به این 15نفر حقوق پرداخت کنند.

مسئولین نظارتی این 15نفر سالهاست بدون مجوز دارند حقوق می گیرند و به خاطر این که نهادهای نظارتی متوجه نشوند از جذب نیروهای فصلی به صورت دائم خودداری می کنند.

آقای داوودی رئیس محترم امور ورزش نفت گچساران مطمئن باشید یکروز نهادهای نظارتی به این تخلف ورود کرده و با خاطیان برخورد می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

سلام متاسفانه کسی که نامه نوشته از هیچ چیز خبر ندارد اون آقای ح د مه گفت از سال 89 نیروی خدماتی ورزش سر کار بوده و اون آقای ک که گفته سال 91اومده سر کار،با همه مخالفتی که با نماینده دارم ولی این نامه زشت نباید منتشر میشد آبروی جناح مخالف تاج رو بردید.بخدا زشته که بدون مشورت و اطلاعات کافی اسم بیارید بعد نیروهای نظارتی وارد شوند وهیچ مشکلی پیدا نکنند اگه قراره ضربه بزنید این راهش نیست .براتون متاسفم
با پارتی رفتی سرکار یه چی هم طلبکاری اگه همون چهارماه کارم نمیخوای بگید تا یه جون دیگه بیاد سرکار طرف بی پارته رفته سرکار یه چی هم طلبکاره

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها