نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. تير 1402 - 7:49
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به صورت سرزده از اداره تدارکات و امور کالای این شرکت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا کمالی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به‌صورت سرزده از اداره تدارکات و امور کالای این شرکت بازدید کرد.

کمالی در این بازدید از بخش‌های مختلف اداره کالا بازدید و در فضایی صمیمی به صحبت‌ها و پیشنهاد‌های کارکنان شاغل در این اداره گوش فرا دادند.

 مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران به دلیل تخصص‌های ارزشمندی که به دلیل انجام‌وظیفه طولانی در بخش‌های مختلف تدارکات و امور کالای شرکت ملی مناطق نفت‌خیز تا عالی‌ترین سطح این حوزه دارا می‌باشند، پیشنهاد‌هایی را برای بالا بردن کیفیت و سرعت در انجام کارها ارائه و در ادامه به نقش بی‌بدیل همکاران در قسمت‌های مختلف تدارکات به‌عنوان موتور محرکه سایر مدیریت‌ها اشاره کردند.

وی بیان کرد: اگر عملکرد همکاران تدارکات در تأمین به‌موقع کالا و مواد موردنیاز خوب باشد، کل سازمان به سمت جلو حرکت و در غیر این صورت سازمان زمین‌گیر خواهد شد.

کمالی، تعامل مثبت با سایر مدیریت‌ها، گرایش به سمت شرکت‌های دانش بیان و جلوگیری از شرکت‌ها و فروشندگان بی‌تجربه، ناتوان و صرفاً سودجو در انجام معاملات را یکی از راهکارهای رسیدن به اهداف شرکت برشمردند، همچنین خواستار توجه ویژه در استفاده از توان شرکت‌ها و فروشندگان پیرامونی تأسیسات نفتی شد.

در ادامه محمدرضا شیخ ممو، رییس اداره تدارکات و امور کالا  گزارشی از فعالیت‌های این اداره در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ارائه و خواستار تقویت این اداره در ارتباط با نیروی انسانی به دلیل حجم بالای کار شدند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها