نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. مهر 1398 - 9:42
نادریان:مسئولین بیایند و این تیم را حمایت کنند ،نفت و گاز سه بازی متوالی را برده ، اما انگار هیچ اتفاقی خاصی نیافته است در حالی که تیم های دیگر بالای 4 میلیارد تومان هزینه کرده اند و هنوز به دنبال برد هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یوسف نادریان،سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران در گفت و گوی اختصاصی با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص مشکلات تیمش، گفت: نفتی ها در هفته چهارم لیگ دسته دوم ،هفته آینده در شهر بابک به مصاف مس این شهر خواهند رفت ،از مسئولین می خواهم که بیایند و این تیم را حمایت کنند ،نفت و گاز سه بازی متوالی را برده ، اما انگار هیچ اتفاقی خاصی نیافته است در حالی که تیم های دیگر بالای 4 میلیارد تومان هزینه کرده اند و هنوزبه  دنبال برد هستند.

وی افزود:بازیکنانم دارند با جان و دل زحمت می کشند و تلاش می کنند ، این تیم از آن مردم شهر گچساران است و بنده باز هم خواهش می کنم که مسئولین بیایند و این تیم را حمایت کنند و این بچه ها را تنها نگذارند.

نادریان تصریح کرد:مشکلات تغذیه و مهمانسرای بازیکنان و همچنین پرداختی های اعضای تیم از مهمترین مشکلات فعلی تیم است که قطعا با کمک همه ارکان شرکت نفت برطرف خواهد شد و اگر این مشکلات به موقع رسیدگی نشود در آینده با مشکلاتی نیز روبرو خواهیم شد.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها