نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. آذر 1393 - 22:40
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع)گچساران:
حفظ ارزش‌های نظام با ترویج فرهنگ بسیجی امکان‌پذیر است
فرمانده بسیج حوزه مقاومت امام حسن مجتبی(ع)گچساران با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‎های فرهنگی و تاکید مقام عظمای ولایت بر انجام این فعالیت‌ها، خاطرنشان کرد: اگر ولایت‌پذیر و پشت سر مقام معظم رهبری هستیم باید بدانیم حفظ ارزش‌های نظام و بسیج با ترویج فرهنگ آن امکان‌پذیر است.

به گزارش آفتاب جنوب،ملک‌حسین شیخ‌ممو ظهر امروز در دومین همایش استانی مدیران عرصه تولید و صنعت سازمان بسیج کارگری کهگیلویه و بویراحمد که درسالن همایش اداره آموزش شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران برگزار شد، اظهار کرد: به حمدالله ،اجرای این همایش براساس وعده‌ای که سال گذشته به همکاران و مدیران عرصه تولید و صنعت دادیم با سعی و تلاش فراوان جهت قدردانی از این کارآفرینان را عملی ساختیم.

 

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) گچساران درادامه ضمن گلایه از برخی مسئولان، افزود: گله‌مندیم از بعضی جریاناتی که در آستانه برگزاری هر برنامه‌ای که خواسته یا ناخواسته برای تشکیلات بسیج پیش می‌آید.

 

شیخ‌ممو تصریح کرد:برادران در یک کلام ،خودزنی بس است وما دیگر خسته شدیم چون هروقت بنا شد که حوزه بسیج نفت وگازیک همایش علمی یا برنامه‌های فرهنگی برگزار کند، عدهای آدمهای فضول شروع به سنگ‌اندازی جهت جلوگیری از برگزاری این همایش‌ها می‌کنند.

 

وی  متذکر شد: به والله قسم اگر این سنگ‌اندازی‌ها تکرار شود در جلسات بعد پشت تریبون اسامی این آقایان را یک به یک نام خواهم برد.

 

فرمانده  حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) گچساران با اشاره به اهمیت برگزاری برنامههای فرهنگی و تاکید مقام عظمای ولایت بر انجام این فعالیت‌ها، خاطرنشان کرد: اگر ولایت‌پذیر و پشت سر مقام معظم رهبری هستیم باید بدانیم حفظ ارزش‌های نظام و بسیج با ترویج فرهنگ آن امکان‌پذیر است.

 

شیخ‌ممو با بیان اینکه هرکس جلوتر از ولی حرکت کند شکست می‌خورد با اشاره به برخی موضوعات جناح بازی ،گفت: مقام عظمای ولایت کجا ما را محدود به یک خط خاص، گروه و جناح خاص کرده که اینطور نیروهای علمی خود را به خاطر برخی عقاید نادرست اذیت و از آمدن به میدان دور می‌کنید.

 

وی، حضور نیروهای علمی و نخبگان در عرصه‌های مختلف کشور و اجرای برنامه‌ها و همایش‌های فرهنگی و علمی را برای جامعه ضروری دانست و تصریح کرد: من هیچ‌ جا نمی‌خواهم سمتی داشته باشم اما این صحبت‌ها باید گفته شود زیرا که نه تنها در عرصه نفت بلکه در سطح شهرستان نیز به همین شکل هست.

 

بی انصافی است که جلوتراز ولایت قدم برداریم

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) گچساران در ادامه با اشاره به برخی شاخص‌های بسیج از نظر مقام معظم رهبری، بیان کرد: بسیج به فرمایش مقام عظمای ولایت مزرعه بی حصار است و محدودیتی برای ورود افراد ندارد.

 

 

شیخ‌ممو در ادامه با بیان اینکه هرچند حریم‌هایی هست که اگر کسی بخواهد از خطوط قرمز آن پا فراتر نهد، پایش را خورد می‌کنیم، افزود: این خیلی بی انصافی است که جلوی ولی قدم برداریم .

 

وی در پایان با تاکید بر برخورد با کسانی که در اجرای برنامه‌های بسیج سنگ‌اندازی می‌کنند، گفت: من پای صحبت‌هایم هستم و پست و مقام برایم مهم نیست آنچه امروز برای من فرمانده بسیج مهم است اجرای فرامین مقام معظم رهبری در راستای حفظ ارزش‌های نظام است و اجرای این‌چنین برنامه‌هایی را جهت ترویج و تبیین فرهنگ بسیج در جامعه و شهرستان لازم می‌دانم.

 

گفتنی است دومین همایش استانی مدیران عرصه تولید و صنعت سازمان بسیج کارگری کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون فرماندهی سپاه فتح استان، مشاور اقتصادی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در گچساران برگزارشد«اینجا مشاهده نمایید».

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

اقای شیخ ممو شما جرات دارید اسم کسی رو بیارید بچه حزب اللهی از صحنه روزگار محوت میکنند

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها