نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. آذر 1393 - 22:40
دومین همایش استانی مدیران بسیجی عرصه تولید و صنعت سازمان بسیج کارگری کهگیلویه و بویراحمد در گچساران برگزار شد.

به گزارش آفتاب جنوب،دومین همایش استانی مدیران عرصه تولید و صنعت سازمان بسیج کارگری کهگیلویه وبویراحمد ظهر امروز با حضور معاون فرماندهی سپاه فتح استان، مشاور اقتصادی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده بسیج حوزه امام حسن مجتبی(ع) نفت وگازگچساران، مدیرمنابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در سالن همایش اداره آموزش نفت وگازاین شهرستان برگزار شد.

 

 

در این همایش ضمن سخنرانی مسئولان در راستای فعالیت‌های بسیج در عرصه تولید و صنعت، در خصوص اقتصاد مقاومتی و تاثیرات آن در ارتقای سطح تولید و صنعت توسط کارشناسان و کارآفرینان برتر شهرستان از طریق نرم‌افزار پاورپونت توضیح و بحث و بررسی شد.

 

 

در ادامه همایش از اولین کارخانه تولید مواد شوینده استان که توسط بسیج کارگری از طریق اقتصاد مقاومتی احداث و تولید شده است، به عنوان نمونه مهم فعالیت‌های بسیج در راستای اقتصاد مقاومت یاد شد و از موسی صفایی به عنوان کارآفرین نمونه و تولیدکننده انواع موادشوینده در استان تقدیر شد.

 

 

گفتنی است در پایان این همایش از جمعی از مدیران و نخبگان بسیجی عرصه تولید و صنعت کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها