نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. بهمن 1402 - 7:58
مسابقات تیراندازی با تفنگ و تپانچه بادی گرامیداشت دهه مبارک فجر برای اولین بار در سطح استان در گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، مهرداد گرانمایه، رئیس هیئت تیراندازی گچساران در این خصوص گفت: مسابقات تیراندازی با تفنگ و تپانچه بادی ماده 10 متر به مناسبت دهه فجر در سالن تیراندازی طلبه شهید «مرتضی پردال» گچساران برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات برای اولین بار در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی هیئت تیراندازی گچساران و با همکاری تربیت‌بدنی ناحیه مقاومت بسیج گچساران برگزار شد که در این رقابت‌ها 22 نفر شرکت‌کننده از سراسر استان در رده‌های مختلف سنی (آقایان و بانوان) باهم به رقابت پرداختند.

 رئیس هیئت تیراندازی گچساران یادآور شد: در پایان این مسابقات در رشته تفنگ بادی به ترتیب فائزه غلامی، شیدا قاسم پور و سیده زینب زکیان رتبه‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

گرانمایه ادامه داد: در رشته تپانچه بادی نیز سید شهاب‌الدین حسینی، مریم منفرد و رحمت‌الله پور عباس به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را کسب کردند که در پایان از نفرات برتر این مسابقات نیز با اهدای جوایزی تجلیل شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین شرکت‌کنندگان و کشف استعدادهای درخشان تیراندازی در استان برشمرد.

تصاویری از این رقابت‌ها را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها