نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. خرداد 1401 - 9:55
نمایشگاه و جشنواره پایگاه های اسوه گچساران، با هدف ارائه دستاوردهای بسیج و انتقال تجربیات و نمونه های موفق به سایر رده‌ها در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، نمایشگاه‌ پایگاه‌های مقاومت اسوه مساجد و محلات گچساران در راستای ارائه دستاوردهای بسیج با حضور مسئولان شهرستانی در محل مسجد فاطمه الزهرا سلام الله علیها این شهرستان افتتاح شد.

سرهنگ باقر پسنده ،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های اسوه در این شهرستان، اظهار کرد: در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، حوزه های مقاومت بسیج محلات اقدام به برپایی نمایشگاه های اسوه  در سطح این شهرستان کرده اند که اهم فعالیت های بسیجیان در سال گذشته به صورت تصویری، نموداری و با تشریح کامل فعالیت ها توسط فرماندهان پایگاه ها در معرض دید عموم  قرار گرفته است.

وی افزود:بنابراین در این نمایشگاه های اسوه، گزیده ای از فعالیت های بسیجیان در عرصه های مختلف سازندگی، فرهنگی، خدمات رسانی،کمک مومنانه، اجتماعی، فضای مجازی، جهاد تبیین، و نیز مقابله با حوادث و بلایای طبیعی ، مهار آتش سوزی های جنگل های شهرستان و...به نمایش درآمده است.

سرهنگ پسنده تصریح کرد:در حقیقت هدف کلی برپایی نمایشگاه های اسوه در این شهرستان نشان دادن عملکردها و دستاوردهای حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج، انتقال تجربیات و نیز عینیت بخشیدن به شعار "بسیج پاره تن مردم است"،خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران درادامه گفت:در این نمایشگاهای اسوه پنج حوزه مقاومت برادران و سه حوزه مقاومت خواهران حضور دارند که برپایی نمایشگاه های اسوه در گچساران از 10خرداماه جاری آغاز شده که تا  14تیرماه امسال در سطح محلات شهر و نیز برخی روستاهای شهرستان ادامه دارد.

ادامه نیز تصاویری از نمایشگاه اسوه پایگاه های مقاومت بسیج محلات( حوزه امام رضا علیه السلام گچساران) در مسجد  فاطمه زهرا سلام الله علیها را مشاهده کنید.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها