نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. آذر 1393 - 18:57
نمایشگاه بزرگ کتاب و نرم‌افزار با تخفیفات 20 الی 50 درصدی در محل سالن وحدت گچساران دایر شد.

اورنگ نارکی عصر امروزدر حاشیه این نمایشگاه در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه کتاب، اظهار کرد: یکی ازعمده ترین وبهترین راههای افزایش اطلاعات عمومی مطالعه کتاب است و همین زمینه ساز گامهای بعدی برای رفع نیاز خواهدشدوبه شکل مطلوب آنها رابه قله پیشرفت درهمه زمینه های مادی ومعنوی می رساند.

 

وی افزود:اگربتوانیم مردم رابه هرترتیب که می شود با کتاب وکتابخوانی تشویق وترغیب کنیم توانسته ایم کامی مثبت در جهت پیشرفت جامعه برداریم.

 

کارشناس برنامه‌ریزی امور فرهنگی آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید از سنین کودکی صورت گیرد تا این فرهنگ به عنوان عادتی فرهنگی گسترش یابد.

 

نارکی درادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب و نرم‌افزار در گچساران گفت: این نمایشگاه با همکاری و هماهنگی اداره آموزش و پرورش گچساران در محل سالن وحدت این شهرستان دایرشده است.

 

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه افزون بر 6 هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، کتاب‌های آموزشی در زمینه‌های علمی، رایانه همچنین نرم‌افزارهای موسیقی و کارتون و فیلم‌های ویژه کودکان با تخفیفات 20 الی 50 درصدی عرضه می‌شود.

 

کارشناس برنامه‌ریزی امور فرهنگی آموزش و پرورش گچساران یادآور شد: این نمایشگاه بزرگ کتاب و نرم‌افزار تا 25 آذرماه جاری پذیرای علاقمندان به کتاب خواهدبود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها