نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. مهر 1398 - 9:46
صبح روز پنج شنبه و در تاریکی هوا مهاجمان نقابدار در ساعت 4 صبح به خانه یکی از نامزدهای ریاست هیئت کشتی حمله و شیشه های خانه و ماشین وی را شکستند و سبب ایجاد رعب و وحشت برای خانواده و مردم محله شدند و بعد هم از محل متواری شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در حالی که فضای ورزش باید یک فضای سالم و دوستانه باشد  متاسفانه مدتی است که خلاف این وضعیت را در ورزش کشتی استان شاهد هستیم .

به گونه ای که در سال های گذشته شاهد  برخوردهای فیزیکی و برخی رفتارهای رعب انگیز و حمله مخفیانه به سایر ورزشکاران و زحمت کشان عرصه کشتی استان بوده ایم که متاسفانه این حرکت های زشت در حال تکرار است. 

 
با وجود برخورد قاطع دستگاه قضایی در موارد قبلی ظاهرا این افراد شرور که ورزش را با میدان قلدری و چاقو کشی اشتباه گرفته اند همچنان در پی انتقام گیری و حذف رقیبان و قبضه فضای کشتی استان هستند.
 
در جدیدترین مورد در صبح روز پنج شنبه و در تاریکی هوا مهاجمان نقابدار در ساعت 4 صبح به خانه یکی از نامزدهای ریاست هیئت کشتی حمله و شیشه های خانه و ماشین وی را شکستند و سبب ایجاد رعب و وحشت برای خانواده و مردم محله شدند و بعد هم از محل متواری شدند.
 
 گفته می شود این افراد قبل از حمله بارها با ارسال پیامک تهدید و پیشنهاد پول وقتی موفق به منصرف کردن این نامزد باسابقه و شناخته شده کشتی استان که سال ها برای کشتی و ورزش استان زحمت کشیده است نشدند به خانه وی که زن و بچه در آن ساکن بودند حمله کردند. 
 
 چهارمین حمله از این دست در حالی انجام می شود که مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان باید ظرف چند روز آینده برگزار شود.
لازم است مسئولین امنیتی و انتظامی استان با حساسیت ویژه به این وضعیت رعب آور خاتمه دهند . هم چنین از مسئولین ورزش و جوانان نیز این توقع وجود دارد که با شناخت و نظارت دقیق مانع از حضور گردنکشان و چاقو کشان در عرصه ورزش استان شوند.
 
 
 
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها