نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. آذر 1402 - 17:42
تشییع سه شهید گمنام دربام نفت ایران؛
گچساران معطر به عطر شهدای خوشنام شد+ تصاویر
امروز دیار بام نفت ایران به عطر دل انگیز شهدای خوش نام معطراست و همه با حضور این مهمانان ویژه حال و هوای دیگری دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهیدپرور گچساران و جمعی از مسئولین ادارات و دستگاه‌های اجرایی عصر امروز از پیکر سه شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس استقبال کردند، این آیین از میدان شهید خلبان ابراهیم امیدبخش آغاز که بعد از طی مسیر کاروان خودرویی در محل روگذر (مرکز شهر) خاتمه یافت.

این سه شهید گمنام امشب مهمان گچسارانی‌ها در ویژه‌برنامه عزاداری ایام فاطمیه در روستای دیل، حسینیه ثارالله کانون جوانان بسیج، هیأت مسجد امام علی علیه‌السلام و دانشگاه آزاد واحد گچساران خواهند بود.

 این سه شهید گمنام ۲۶ آذرماه مصادف با شهادت حضرت فاطمه (س) همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم تشییع می‌شوند. شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تا روز یکشنبه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها میزبان این سه شهید خواهند بود.

ظهر ۲۵ آذرماه پیکر شهدا به مرکز استان برگردانده می‌شوند و شنبه‌شب در حسینیه عاشقان ثارالله  یاسوج برنامه شب وداع با شهدا برگزار خواهد شد. پیکر شهدا روز یکشنبه ۲۶ آذرماه ۱۴۰۲ در برنامه حرم تا حرم از امامزاده عبدالله یاسوج تا استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد تشییع و یک شهید در محوطه استانداری خاک‌سپاری خواهد شد.

ویدئو و تصاویری از این آیین را مشاهده کنید.

 

https://aparat.com/v/hvapY

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها