نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. آذر 1401 - 19:18
نشست شورای اداری گچساران با دستور کار برنامه ریزی و هماهنگی مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، نشست شورای اداری گچساران با دستور کار برنامه ریزی و هماهنگی مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

هاشمی مهر،معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهیدان گفت:دشمن در طول 43سال گذشته انواع تحریم ها و فتنه ها را علیه کشورمان به کار برده است اما در هیچ دوره ای به اندازی های که در این مدت با جنگ رسانه ای دشمن مواجه بوده ایم،با این شدت و حِدت درگیر نبوده ایم.

وی افزود:دشمن در واقع در یک جنگ ترکیبی که مقام معظم رهبری بر مقابله با آن تاکید داشتند هم در عرصه  اقتصادی هم در عرصه سیاسی و امنیتی و هم در عرصه میدانی نیز خسارت هایی بر کشورمان تحمیل کرد، اما در ادامه نیز بیداری و هوشیاری مردم عزیزمان در مقابل این هجمه های دشمن کارساز بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:باید توجه کرد که امنیت کشورمان یک امنیت مردم پایه است و اگر حمایت ، در صحنه بودن و پشتیبانی مردم از نظام و ولایت نبودقطعا با این همه دشمنی ها چیزی از انقلاب باقی نمانده بود،به هرحال مردم همیشه پای کار انقلاب بوده و هستند.

هاشمی مهر تصریح کرد:با وجود همه نگرانی هایی که مردم نسبت به عملکرد برخی مسئولان داشته اند و مشکلات معیشتی و اقتصادی که بر بخش زیادی از زندگی مردم نمایان بود، اما وقتی پای ارزش های نظام و انقلاب به میان آمد مردم از فرزندان خودشان  هم حمایت کردند.

وی ادامه داد:دشمن در سال های اخیر میدان جنگ را به فضای مجازی کشانید  و در دو سال گذشته به جهت اینکه نسل دانش آموز و دانشجو کشورمان ناچار به استفاده از فضای مجازی به جهت آموزش بودند، دشمن هم براحتی این موضوع را مدیریت و برنامه ریزی کرد و بازخورد این مسائل را هم در کف خیابان ها مشاهده کردیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:بنابراین می طلبد که ظرفیت ها را بالا ببریم و هوشیاری ها را بیشتر کنیم و به منویات و تذکرات رهبر معظم انقلاب گوش فرا دهیم و اطاعت کنیم .حضرت آقا سال ها پیش بحث شبیخون فرهنگی را مطرح کردند اما ما مسئولین براحتی از کنار این موضوع گذشتیم و دشمن هم دید که در عرصه نظامی کاری از پیش نمی برد از روش رسانه و فضای مجازی استفاده کرد.

هاشمی مهر گفت:متاسفانه دشمن نسل جوان کشور را مورد هدف قرار داده است درحالی که همه ما در بحث جهاد تبیین نیز غفلت ها کرده ایم،دشمن در این موضوعات ورود کرده و اما تقابل مردم  و بصیرت مردم بازهم فتنه دشمنان را نقش برآب کرده است.

وی درادامه اظهارکرد:دشمن اقدامات مختلفی را در چهاردهه عمر انقلاب برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی بکار گرفت و اما وقتی نتیجه نگرفت راهکاری های مختلفی را پیگیری کرد که یکی ایجاد گسل های قومیتی در کشورمان بود که موفق نشدند و مردم بازهم از نظام و رهبری تبعیت کردند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:امروز در عرصه ای قرار داریم که باید احساس مسئولیت کنیم و باید قدردان مردم باشیم چرا که این مملکت از آن مردم است و ما هم خدمتگذار مردم هستیم و باید مردم را داشته باشیم و در شادی هایشان شاد باشیم و در غم هایشان نیز غمگین باشیم تا در مقابل این هم دشمن که ما را احاطه کرده ایستادگی و مقاومت کنیم.

وی افزود:همه این میزها ، صندلی ها و مقام های که داریم به واسطه همین مردم است کسانی که با جانفشانی و حماسه سازی از این انقلاب دفاع کردند و خون ها هم تقدیم انقلاب کردند.امروز متاسفانه عده ای بنام زن زندگی آزادی همه آرمان های ما را زیر سئوال می برند و برخی ها آگاهانه و یا ناآگاهانه هم با این عوامل همراهی می کنند که باید هوشیار باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصری کرد:امروز دشمن به واسطه گسترش عرصه رسانه و فضای مجازی در تک تک خانه ها پایگاه دارد و برنامه ریزی و سازماندهی می کند و به کف خیابان ها می اندازد که بیش از این نباید اجازه دهیم که آسیب پذیر شویم و باید هرکسی در قبال مسئولیت و وظیفه ای که دارد به وظیفه اش نیز عمل کند.

هاشمی مهر درادامه اظهارکرد:اگر برنامه ریزی ها و سازماندهی شورای تامین در سطح استان نبود این امنیت نیز حاصل نمی شد ،مردم همکاری و همراهی کردند و انتظار داریم که عزیزان بازهم هوشیار باشند چرا که دشمن دست بردار نخواهد بود و دشمن نمی خواهد ما عزت و اقتدار داشته باشیم.

وی افزود:دشمن از پیشرفت های انقلاب اسلامی واهمه دارد و مداوم توطئه می کند در کدام عرصه از تاریخ سراغ دارید که به اندازه اسلام برای زن حرمت قائل شده باشد؟.امروز زنان در تمامی عرصه های این انقلاب در کنار مردان کشورمان نقش آفرینی می کنند .

هاشمی مهر تصریح کرد:آزادی، شعار جمهوری اسلامی است و در دوران انقلاب مردم ما شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی سردادند و باید مراقب شعارها و فریب های دشمن هم باشیم. نکته بعد اینکه فردای قیامت همه ما مسئولین باید پاسخگو باشیم که نه خط و نه باند و نه جناح سیاسی هیچکدام به فریادمان نیمی رسند و پس آقایان مسئول باید مراقب عملکردهایتان باشید و آنچه برایتان مهم باشد کسب رضایت خداوند باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:بنابراین این مردم شایسته خدمت هستند،تا مردم در صحنه هستند و برای این نظام خون می دهند قطعا این نظام پابرجاست و این توطئه های دشمنان بازهم به جایی نمی رسد.

وی درادامه هم افزود:اما در بحث شهید گمنام که ششم دی ماه آینده مهمان مردم گچساران خواهد بود که جهت برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم لازم است همه ادارات، نهادها و دستگاه ها پای کار بیایند،چرا که شهداء برگردن همه مردم حق دارند،23یادمان شهید در کل استان مان وجود دارد هرچند استان مان سابقه ارزشمندی در دوران دفاع مقدس دارد و بایستی یادمان های بیشتر در سطح استانمان نیز جانمایی شوند.

هاشمی مهر ادامه داد:در یکی از استان های همجوارمان حدود 158یادمان شهید گمنام وجود دارد  اما در استان مان تنها 23یادمان شهدا داریم، در گچساران که نام معبر ایثارگران را یدک می کشد تنها دو یادمان شهدای گمنام وجود دارد و بایستی مدیریت کنیم که شهدای بیشتری به استانمان بیایند و ظرفیت سازی کنیم در همه جای استانمان از ظرفیت یادمان شهدای گمنام نیز بهره ببریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان هم گفت:برای حفظ  و اقتدار جمهوری اسلامی سه مولفه وجود دارد که  می توان به اتحاد مردم ،اطاعت از رهبری و بصیرت و اگاهی مردم  اشاره کرد، هرچند نباید از جهاد تبیین براحتی عبور کرد.

گفتنی است مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام روز ششم دی ماه 1401 همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در شهرستان گچساران برگزار خواهد شد.یادمان این شهید والامقام دوران دفاع مقدس در دهستان لیشتر(روستای اسلام آباد)خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها