نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. دى 1401 - 11:00
آئین تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در دیار بام نفت ایران با حضور مسئولان، خانواده معظم شهداء و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مراسم تشییع باشکوه و پرشور شهید گمنام صبح امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از مرکز شهر گچساران(روگذر) شروع و تا گلزار مطهر شهدای این شهرستان برپا شد و مردم ولایی و شهیدپرور بام نفت ایران شاخه‌های گل به پیکر مطهر این شهید تازه تفحص شده نثار کردند.

قشرهای مختلف مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان، بزرگ و کوچک و همه مردم ولایی و همیشه در صحنه گچساران به میدان آمدند و همچون نخستین روزهای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس با غیرت و صلابت حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای این مسیر مقدس شدند و این شهید گمنام را همچون فرزند شهید خود به آغوش کشیدند.

حضور متفاوت خانواده‌های معظم شهداء با تمثال عکس فرزندان و پدرانشان در این مراسم و شروه خوانی مادران شهداء جلوه خاصی به مراسم تشییع  شهید 27ساله عملیات رمضان داده بود.هرچند تشییع باشکوه شهید گمنام نشان داد که مردم بازهم تا آخرین قطره خون خود پای آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی هستند و حضور پرشور مردم توطئه دشمنان را همواره خنثی می‌کند.

شهرستان گچساران 360شهید در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده و این شهید هفتمین شهید گمنام است که در شهرستان گچساران(دهستان لیشتر) به خاک سپرده خواهد شد.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها