نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. آبان 1402 - 8:42
هفته دوازدهم فوتبال لیگ آزادگان؛
تساوی نفتی‌های گچساران در تبریز+ تصاویر
تیم نفت و گاز گچساران در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل میزبانش مس سونگون به نتیجه تساوی رضایت داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور و در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز؛ دو تیم نفت و گاز گچساران و مس سونگون تبریز مقابل هم صف‌آرایی کردند که درنهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک‌بریک به پایان رسید.

گل‌های این دیدار توسط «علی پورمحمد» از گروه مس سونگون و «امیرمحمد منصف» از نفت و گاز گچساران به ثمر رسیدند.

«سید محمد حسینی» مدافع گچسارانی تیم تراکتور که محبوبیت خاصی بین هواداران تبریزی دارد با حضور در ورزشگاه یادگار امام (ره) مسابقه گروه زادگاهش با تیم  مس سونگون را از نزدیک تماشا کرد. حسینی سابقه بازی در لیگ یک با پیراهن گروه نفت و گاز گچساران را در کارنامه دارد.

بر این اساس در روزی که نفتی‌ها بازی خوبی از خود به اجرا گذاشتند به کمترین حق خود که همان یک امتیاز بود بسنده کرد، نفت و گاز گچساران در رتبه ششم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار دارد.

بر این اساس در رقابت‌های این فصل جام آزادگان ۱۸ تیم حضور دارند که پس از انجام ۳۴ بازی تیم‌های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و چهارم را کسب خواهد کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.

سایپا تهران، فجر سپاسی، خیبر خرم‌آباد، چادرملوی اردکان، مس شهربابک، ون پارس اصفهان، پارس جنوبی جم، دریای کاسپین بابل، استقلال ملاثانی، خوشه طلایی ساوه، آرمان گهر سیرجان، شهرداری آستارا، خلیج‌فارس بندر ماهشهر، نفت مسجدسلیمان، مس کرمان، مس سونگون ورزقان، نفت و گاز گچساران و داماش گیلان تیم‌های حاضر در رقابت‌های فصل جدید لیگ آزادگان هستند.

تصاویری از این دیدار را مشاهده کنید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها