نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. اسفند 1401 - 21:28
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با کسب پیروزی شیرین خانگی، به پیشتازی خود در لیگ دسته دوم ادامه داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،شاگردان «داریوش یزدی» در هفته هجدهم لیگ دسته دو فوتبال کشور در ورزشگاه شهدای نفت گچساران میزبان تیم شهرداری نوشهر بودند که با نتیجه یک‌بر صفر فاتح این جدال حساس شدند تا مهدی پاشازاده مغلوب پسران نفت شود.

تک‌گل این بازی را مهاجم ریزنقش نفتی‌ها، سعید کریمی در دقیقه ۵۳ به ثمر رساند. در نیمه اول این دیدار فوق‌العاده حساس و مهم در روزی که وزش شدید باد به ضرر تیم میزبان بود، در اکثر اوقات، شاهد جنگندگی هافبک‌های دو تیم در میانه میدان بودیم و اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اما در نیمه دوم و با مساعدتر شدن شرایط جوی، شاگردان داریوش یزدی بازی را در اختیار گرفتند و در دقیقه ۵۳ روی فرار زیبای مدافع چپ نفتی‌ها، «مصدق دریس» وارد محوطه جریمه حریف شد و پاس رو به بیرون او، «سعید کریمی» را در وضعیت ایده آل گل زنی قرارداد و این مهاجم گل زن بدون معطلی با یک ضربه بغل‌پا مطمئن توپ را به تور دروازه حریف شمالی زد تا گل اول بازی به ثمر برسد.

در ادامه «مهدی پاشازاده» و گروهش که چیزی برای از دست دادن نداشت، اقدام به چندین تعویض تهاجمی کرد تا بلکه ورق را برگرداند و دست‌خالی از گچساران نرود اما تاکتیک‌های او و گروهش بی‌اثر ماند و پسران باهوش نفت گچساران توانستند این دیدار حساس را با همان تک‌گل به سود خود به پایان برسانند.

تیم نفت و گاز گچساران توانست با این پیروزی به رکورد سه برد پیاپی دست پیدا کند و یکه و تنها در صدر جدول این گروه بایستد. خط دفاع نفوذناپذیر نفتی‌ها در پنجمین دیدار پیاپی در نیم‌فصل دوم هم اجازه گل زنی به تیم حریف را ندادند تا بدون گل خورده در نیم‌فصل دوم آمار درخشان خود را همچنان تداوم ببخشند.

«امیر مقداد مالکی» سنگربان نفتی‌های گچساران رکورد کلین شیت های پیاپی خود را به عدد پنج افزایش داد تا با ثبت 11 کلین شیت بهترین سنگربان فعلی لیگ دو فوتبال کشور لقب بگیرد. بدین ترتیب تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با زدن ۳۰ گل و تنها ۷ گل خورده و تفاضل مثبت ۲۳ مقتدرانه در صدر جدول گروه (ب) جای خوش کرده است.

گفتنی است تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته نوزدهم روز یکشنبه ۱۴ اسفندماه میهمان تیم شهرداری بندرعباس خواهد بود.

ادامه نیز ویدئو و تصاویری از این دیدار تماشایی را مشاهده می کنید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها