نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. بهمن 1400 - 8:14
جمعی از بسیجیان کانون بسیج مهندسین ناحیه گچساران به مناسبت گرامیداشت دهه فجر از طرح های عمرانی و اقتصادی این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سید یدالله افضلی،مدیر بسیج مهندسین (صنعتی) گچساران دراین بازدید ها گفت: کانون مهندسین گچساران در ادامه برگزاری بازدیدهای تخصصی در جهت توانمندسازی مهندسین بسیجی، ارتقاء آشنایی نسبت به پیشرفت‌های کشور و افزایش حس اعتماد‌ به ‌نفس در آن ها و همچنین آگاهی از نیازها و مسائل روز صنعت، چنین برنامه هایی را در دستور کار دارد.

وی افزود:در این برنامه مهندسین بسیجی ضمن بازدید از سد کوثر، تصفیه خانه آبرسانی ،طرح اقتصاد مقاومتی پرورش شترمرغ؛ بازدیدی هم از آثار باستانی و تاریخی منطقه خیرآباد (چهارطاقی خیرآباد،پل خیری و محمدخان) را داشتند که در این بازدیدها نیز برلزوم ارتباط متقابل مهندسین و صنعت تأکید و در خصوص نحوه زمینه‌های همکاری بحث و تبادل‌نظر شد.

افضلی درادامه هم تصریح کرد:همچنین در این راستا بازدیدهای جداگانه ای در خصوص عارضه یابی ،مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی و نحوه همکاری بسیج مهندسین با کارخانجات صنعتی در جهت ارتقاء دانش فنی مهندسین و آشنایی با دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی در دستور کار بسیج مهندسین قرار دارد.

مدیر کانون بسیج مهندسین گچساران ادامه داد:بنابراین هدف از این بازدیدها نیز آشنایی با طرح های عمرانی ، اقتصادی و کشاورزی اجرا شده در این شهرستان و درادامه هم استفاده از توان و ظرفیت نخبگان در رفع مشکلات حوزه های عمرانی ، صنعتی ،کشاورزی و...خواهد بود.

ادامه نیز تصاویری از این بازدید ها را شاهد باشید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها