نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. آذر 1401 - 11:59
گلزار شهدای گچساران به مناسبت هفته بسیج با حضور مسئولین و خانواده معزز شهداء، ایثارگران، بسیجیان و اقشار مختلف مردم عطر افشانی و گلباران شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، صبح امروز گلزار مطهر شهدای گچساران به مناسبت هفته بسیج با حضورفرمانده سپاه ناحیه گچساران، فرماندار، بخشدار، مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی و خانواده معزز شهداء، ایثارگران، بسیجیان و اقشار مختلف مردم این شهرستان عطر افشانی و گلباران شد.

دراین آیین باشکوه و معنوی حاضرین با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای والامقام تجدید میثاق و ياد و خاطره شهداء را گرامی داشته و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.

سرهنگ محقق زاده ،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این آیین با اشاره به جایگاه و منزلت بسیج گفت:حقیقتا بسیج درعرصه های خدمت به مردم از پیشگامان است، بسیج در تمامی عرصه ها از دوران دفاع مقدس تا دوران سازندگی و در بحران ها و حوادثی همچون سیل، زلزله، کرونا، آتش سوزی جنگل ها و... با جدیت پای کار مردم بوده است.

وی افزود:تفکر بسیجی توطئه های دشمنان را خنثی کرده است، نفس کار بسیج صیانت از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب است، بدون شک بسیج در همه عرصه‌ها خوش درخشیده و بارهای بار نیز شاهد حضور فعال و خدمت‌رسانی به موقع بسیجیان به مردم بوده‌ایم.

سرهنگ محقق زاده گفت:امروز کارنامه بسیج یک کارنامه درخشان است،چرا که بسیج یک نعمت و برکت برای ایران اسلامی به شمار می رود، امروز بسیجی بودن یک افتخار است و بسیج یک فرهنگ، تفکر و اندیشه است که در همه لایه‌های جامعه حضور چشمگیر و فعال دارد.

وی اظهارکرد:امروز بسیج به عنوان یک پشتوانه و نقش آفرین وارد عرصه های مختلف نظام شده است،در حالی که جهان اسلام و آزادی خواهان جهان با الگوگیری از مکتب بسیج در مقابل زیاده خواهی نظام سلطه ایستادگی می کنند.

تصاویری از این آیین را مشاهده کنید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها