نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. تير 1400 - 18:23
موکب طریق الکربلا پنج سال پیش به عنوان اولین موکب شهرستان به جهت خدمت رسانی به زائرین ابا عبدالله علیه السلام در این شهرستان راه اندازی شد که تا به امروز خدمات ارزشمندی را به مردم در بحث های مختلف ارائه داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، محمد رمضانی ، مسئول موکب طریق الکربلا گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص اقامات این موکب گفت:خیرین و نیکوکاران گچساران به مناسبت عید سعید قربان ،بنا به سنت حسنه قربانی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشتارگاه این شهرستان اقدام به ذبح شرعی و بهداشتی  تعداد 20 راس گوسفند کردند.

وی افزود:این تعداد دام با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی پس از ذبح و بسته بندی بین نیازمندان توزیع شد ،هرچند امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا بازهم فرصت مناسبی فراهم شد که فرهنگ کمک به مستمندان و نیازمندان در شهرستان همچنان ادامه داشته باشد.

وی افزود:موکب طریق الکربلا پنج سال پیش به عنوان اولین موکب شهرستان به جهت خدمت رسانی به زائرین ابا عبدالله علیه السلام در این شهرستان راه اندازی شد که تا به امروز خدمات ارزشمندی را به مردم در بحث های مختلف ارائه داده است.

رمضانی تصریح کرد:موکب طریق الکربلا علاوه بر خدمات رسانی به زوار اربعین ،در بحث سیل لرستان،خوزستان و سیستان و بلوچستان  و همچنین زلزله کرمانشاه ، سی سخت و دیگر موارد نیز خدمت رسانی مطلوبی به هموطنان داشته است.

وی در پایان گفت:با توجه به وضعیت کرونا در شهرستان و شرایط نامطلوب اقتصادی امیدواریم کما فی سابق مردم همکاری لازم با موکب طریق الکربلا را داشته باشند و افرادی که توانایی دارند پای کار بیایند تا از این مشکلات هم به خوبی عبور کنیم.

در ادامه ویدئو را شاهد باشید.

 

 

 
 
 
 
 
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها