نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. شهريور 1399 - 13:55
مرحله ششم رزمایش کمک‌های مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران با هدف حمایت از اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا،با توزیع 700 بسته حمایتی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سعادت الله عزیزی،جانشین فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این آیین گفت:پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز نیمه شعبان مبنی بر رزمایش کمک مومنانه،تاکنون 7 هزار و 50بسته معیشتی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان بین نیازمندان توزیع شده است.

 وی افزود:بنابراین امروز به طور رسمی شاهد نوبت دوم از مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران هستیم که با توزیع 700بسته معیشتی(ارزش هر بسته ۳ میلیون ریال) در این شهرستان کلید خورد.

عزیزی درادامه تصریح کرد:این بسته های معیشتی شامل برنج ،روغن، رب گوجه،ماکارونی،سویا و حبوبات است که ان شاءالله در مراحل بعدی نیزتمامی نیازمندان و جامعه هدف شناسایی شده شهرستان تحت پوشش این بسته های حمایتی قرار خواهند گرفت.

رهبر انقلاب اسلامی در پیام نیمه شعبان مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار آسیب دیده در جریان کرونا،تاکید کردند و در همین راستا طرح کمک مومنانه به منظور کمک به اقشار آسیب‌پذیر اقتصادی ناشی از ویروس کرونا و نیازمندان این شهرستان با محوریت بسیج ناحیه گچساران و مشارکت موسسات خیریه،موکب های اربعین،هیات های مذهبی و گروه های جهادی از نیمه شعبان در این شهرستان کلید خورد و همچنان ادامه خواهد داشت.

گفتنی است تاکنون 6 نوبت( مراحل اول و دوم) کمک های مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران به تعداد 7هزارو 750بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.
 
تصاویر و ویدویی از این رزمایش را شاهد باشید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها