نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. فروردين 1401 - 12:30
این روزها، شنیدن خبرتلاش نیروهای مخلص و بی ادعایی همچون گروه‌های جهادی بسیج برای خدمت به مردم در راستای مجرومیت زدایی نویدبخش روزهای بهتر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، روزهایی کرونایی با همه تلخی هایش ،جلوه‌گر مهربانی و بخشندگی جهادگرانی شده است که به جای رضایت خود، دل در گرو رضایت خداوند بسته‌اند،در روزهای که می گذرند گروه های جهادی همچنان با جان و دل پای کار مردم هستند و جهادگران بسیجی در صحنه نبرد با کرونا و دستگیری از نیازمندان، مقاوم تر از همیشه ایستاده اند.

مجتبی جعفری،مسئول گروه جهادی حضرت زینب سلام الله علیها گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی درباره اقدامات این گروه جهادی در این ایام گفت:ظرفیت های خوبی در این گروه جهادی وجود دارد به طوری که جهاگران با جان و دل در صحنه هستند و تا جایی که توان دارند در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی هم دریغ نمی کنند.

وی افزود:با آغاز شیوع کرونا در شهرستان گچساران گروه جهادی حضرت زینب سلام الله علیها همپای دیگر گروه های جهادی ،هیات های مذهبی و...هم پای کار آمدند و با گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر، خیابان ها، محلات و دیگر نقاط شهر سهمی عمده در پیشگیری از این بیماری داشتند.

جعفری در ادامه تصریح کرد:در ادامه مقابله با ویروس کرونا نیز بسیجیان جهادگر در طرح غربالگری ورودی های شهر گچساران مشارکت فعال داشتند و روزهای سخت و متوالی حضور در خط مقدم مقابله با شیوع بیماری کرونا را با عشق خدمت به شهروندان سپری کردند.

وی گفت:پس از تاکیدات مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان99 مبنی بر راه اندازی رزمایش کمک مومنانه ، گروه‌ جهادی حضرت زینب سلام الله علیها نیز همپای با دیگر نهادها و با روحیه ایثارگیری و نوع دوستی به میدان جهاد آمد تا بازهم از نیازمندان دستگیری کنند و سهمی هرچند کوچک در رزمایش مواسات و کمک مومنانه داشته باشد.

مسئول گروه جهادی حضرت زینب سلام الله علیها افزود:توزیع بسته های معیشتی، توزیع ماسک، مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده، توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق محروم، توزیع مواد پروتئینی، تهیه وسایل منزل از جمله کولر، بخاری ،فرش و ... برای نیازمندان و همچنین کمک جهزیه زوج های جوان نیازمند از دیگر اقدامات این گروه جهادی در روزهای کرونایی شهرستان است.

جعفری در ادامه نیزگفت:گروه جهادی حضرت زینب سلام الله علیها در زمینه های مختلفی همچون فرهنگی،آموزشی،عمرانی، تامین جهیزیه زوج های جوان،کمک مومنانه ودیگر برنامه ها فعالیت دارد به طوری که در اسفندماه گذشته نیزاین گروه جهادی همچون سال های گذشته با همت خیّرین عزیز اقداماتی انجام داده که به طور خلاصه به آنها اشاره خواهد شد.

جعفری بیان کرد:تهیه و توزیع ۱۷۰ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند و جامعه هدف ، تهیه و توزیع ۵۰ بسته پروتئینی(گوشت گوسفندی)،تهیه و توزیع ۷۰ بسته پروتئینی(گوشت مرغ)،تهیه و توزیع۳۰ جفت کفش (هدیه عیدانه)برای جامعه هدف،برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در مسجد امام سجاد علیه السلام محله لبنان، برگزاری ایستگاه صلواتی،حضور پُر رنگ جهادگران این گروه در نهال کاری،به تعداد ۳۰۰ نهال و نیز پرداخت بخشی از هزینه عمل یک بیمار به مبلغ 14میلیون تومان از جمله این اقدامات است.

وی در پایان هم گفت:بسیجیان،خادمان و جهادگران این گروه جهادی جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به نیازمندان و مستضعفان در محلات فقیر نشین لبنان،رادک،سادات و  همچنین روستاهای حاشیه شهر نیازمند یاری خیّرین و دغدغه مندان این عرصه است.

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

جناب اقای جعفری دیزگانی از کودکی با درد و رنج وفقر مردم محله لبنان آشنا هستن،و تمام همت ایشان محرومیت زدایی این مردم گرانقدرهستند،جزاک الله خیرا

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها