نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. ارديبهشت 1399 - 12:35
مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران با هدف حمایت از اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا،با توزیع 4هزار بسته حمایتی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این آیین گفت:پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز نیمه شعبان مبنی بر رزمایش کمک مومنانه،تاکنون پنج هزار بسته معیشتی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان بین نیازمندان توزیع شده است.

 وی افزود:بنابراین امروز به طور رسمی شاهد دومین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران هستیم که با توزیع 4هزار بسته معیشتی(ارزش هر بسته ۳ میلیون و 500هزار ریال) و با کمک کارکنان خدوم شرکت نفت و گازگچساران در این شهرستان کلید خورد.

نورایی نسب درادامه تصریح کرد: این بسته های معیشتی شامل ۱۰ کیلو برنج ، ۲کیلو و نیم گوشت گوساله ، ۴ کیلو گوشت مرغ ، ۲ عدد روغن ، ۲ عدد رب گوجه و نیزدو بسته ماکارونی است که ان شاءالله در مراحل بعدی تمامی نیازمندان و جامعه هدف شناسایی شده شهرستان که هفت هزارو 500نفر هستند، تحت پوشش این بسته های حمایتی قرار خواهند گرفت.

رهبر انقلاب اسلامی در پیام نیمه شعبان مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار آسیب دیده در جریان کرونا،تاکید کردند و در همین راستا طرح کمک مومنانه به منظور کمک به اقشار آسیب‌پذیر اقتصادی ناشی از ویروس کرونا و نیازمندان این شهرستان با مشارکت بسیج ناحیه گچساران، موسسات خیریه،موکب های اربعین،هیات های مذهبی و گروه های جهادی از نیمه شعبان در این شهرستان کلید خورد و همچنان ادامه خواهد داشت.
 
تصاویر و ویدویی از این رزمایش را شاهد باشید.

 
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها