نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. بهمن 1398 - 17:33
تاجگردون:روز دوم اسفندماه از آرای تان صیانت کنید ،مردم ما خواهان رای ۸۰درصدی برای عزت شما هستیم، و آرامش خودتان راحفظ کنید و با قلبی آرام به پای صندوق ها بروید و اول صبح رای بدهید و می خواهم سر ظهر مشخص باشدکه کار تمام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون،کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشد در نطق انتخاباتی اش گفت: من تاجگردون هستم وکیل شما،وارث شهر سوخته ای بودم که کوچه کوچه شهرم بوی درد می داد،من تاجگردون نوکر ملت هستم که خِس خِس گلوی جوانان شهرم مرا آزار می داد، من تاجگردون هستم وکیل شما و درد دیارم را دارم،من درد این دیار را از چشمان دختران پیچابی و از صورت فرتوت پیرزنان باباکلانی می فهمم، من درد این دیار را از تنها پیراهن گل گلی دختر شهرم می دهم که تمام دارایی اش یک پیراهن سوخته بود،من این شهر سوخته را دوست دارم.

وی افزود: من تاجگردون هستم، خواستم و می خواهم مرهم دردتان باشم، سینه ام فراخ است و دردتان را به سینه ات می گذارم و آتش غمتان را به سینه ام بسپارید، من تاجگردون هستم که نیمه های شب محلات سادات و رادک و... یاری ام می دهند.

تاجگردون ادامه داد: من در شهرم غریبم و هیچکس تنهایی ام را نفهمید انگار که در کوچه پس کوچه های شهرم شب های تاریک در کنارتان بودم، من درد کشیدم اما فریاد نزدم و زخم دیدم و درمان نشدم، ورق زنید مرا این داستان و حکایت بس طولانی است من امیر کبیر و صولت الدوله قشقایی و کی لهراسب نیستم و من تاجگردون ،غلام گچسارانی ها هستم.

وی ادامه داد: کوچه پس کوچه های شهر برای من خاطره است؛ من از آنِ این شهرم و آمده ام که بمانم و نگذارم شهرم را به عقب بازگردانند و نمی گذاریم آنچه را که ساختیم، ویران کنند همچنان درختان بی جان شهرم را که بریدند.

تاجگردون ادامه داد: من دارای هم تبارانی اصیل هستم و لرهای قهرمان که اصیل ترین قوم ایران هستند و لر اصیل ترین قوم ایرانی است و افتخارمان این است که زاگرس نشینانی داریم که خیمه و عمود ایران بزرگ هستند.

وی ادامه داد: شهرمن گچساران برای تکرار یک زندگی بهتر است و من تاجگردون خادم این ملت هستم،به مهر رفتار کنیم و به مهر مرا ورق بزنید یادمان است که درمان این شهر چه وضعیتی داشت و حداقل ها را هم‌ نداشتیم وامروز تا ۴۰سال دیگر حتی یک تخت بیمارستانی جدید هم نیاز ندارد،جاده های این شهرستان ها را ببینید و برخی نمایندگان شهرهای دیگر می گویند که اگر به مجلس رفتیم سعی می کنیم تاجگردون دومی برای شما باشم.

وی ادامه داد: کارهای بزرگی در امر ورزش صودت گرفته است و برخی هم باید خجالتشان بیاید، آن پیرمرد پیچابی گفت تاجگردون یک جاده ساخت که برخی ها بیایند و بگویند به ما رای بدهید،این شهر را شما می بینید و هرکسی تغییرات را می بیند و قول می دهم در آینده به یاری شما مردم این شهر را به یکی از زیباترین شهرهای جنوب تبدیل خواهیم کرد، بلادیان و سادات فقط یک نماد است و زیباترین تابلوی شهر را در محله لبنان خواهیم ساخت ؛ شنیدم عزیزی فرمود که قول می دهم خیابان بلادیان را باز کنم که باید پرسید این هم شد برنامه؟ و من فکر کردم که می خواهد بگوید من خیابان مرحوم جعفر خان را می خواهم تغییر دهم.

تاجگردون گفت: یادمان باشد چه جوان هایی در آن محلات شهرم پوسیدند و رفتند ،افتخارم این است که شب محله سادات را روز کردم و افتخارم این است که نیمه شب تنها به عنوان یک نماینده دراین محله قدم می زنم، من افتخار می کنم که شهرم را اینگونه بسازم و همزمان هم باید یک چیزهایی را هم دور بریزیم، شهرم لر و ترک و بویراحمد و باوی ندارد وهمه هم با هم باید بسازیم.

وی افزود: خدمات زیادی به مناطق گچساران رفته است و همه جا هم آباد خواهد شد و من غلامرضا تاجگردون خادم شما هستم و هر چه ورق بزنیم آبرسانی ،کشاورزی و عمران و...می بینید،زمین های گجساران و باشت در آینده آبیاری خواهند شد و سالی ۶۰۰ میلیارد تومان به جیب کشاورزان ما خواهد رفت، اگر کارخانه گیاهان دارویی این شهرستان راه اندازی شود این یعنی ثروت و پول ،مردم من اگر ثروت مند تر شوند عزتشان هم بیشتر خواهد شد.

تاجگردون گفت:آنهایی که مرا می شناسند وقتی ورق بزنند اینها را می ببنند و اما آنهایی که اندیشه شان مسموم است و چشم بصیرت نداشته باشند ورق بزنند در پستوها بدنبال چیزی می گردند که در آخور خودشان است و فکر می کنند ازآن من است.

وی ادامه داد: تاجگردون اگر در مجلس رئیس نباشد برمجلس حتما ریاست خواهد کرد و ریاست برمجلس بالا نشینی نیست و ریاست برمجلس ریاست برنفس و عملکرد مجلس است، مگر می شود بدون ارتباط صدای آمریکا یک حرف بزنند و آن خبرپراکنان در تهران یک حرف و انسان های بدطینت هم یک حرف،به عنوان یک انسان سیاسی این ها را از هم جدا نمی کنم، من همه اموالم را چندین سال پیش به مسئولی عرضه کردم و همه را عنوان کردم و اگر ذره ای و ریالی و تومانی در هر جا دیدید و شنیدید و پیدا کردید نوش جانتان و مال خودتان و من امروز در یک روز خوب این حرف ها را می زنم و هرچه بود مال خودتان باشد.

تاجگردون گفت: گزارش می دهند اقای تاجگردون در ملک پدری اش در باشت کلینیک ساخته است و آیا این فخر فروشی است و شما کجا می خواهید بروید، می گویند در بهترین نقطه شهر دارالقرآن ساخته است و آیا این فخر است، بدانید این امورات وظیفه است و نه فخر فرشی است، شما چه فکر می کنید؛خیلی ها حال شان خوب نیست و قاطی کردند و اخیرا گفته اند مدرک داریم که تاجگردون ساواکی است و بدانید وقتی انقلاب شد من دوازده سال داشتم.

وی افزود:جواب آن آدم ملی که هرروز برای بنده توییت می زند را می دهم که فرمودند ثروت افسانه ای و بارها گفته ام از این بترسید که کسی ساعت رولکس داشته باشد و کفش نیم تخت که این دزد است، تمام اموال خودم و خانواده ام و بستگان درجه یکم را حاضرم بدهم و یک دونگ سعادت آباد تهران را به من بدهید.

تاجگردون گفت: سی سال خدمت صادقانه کردم و حتی یک پرونده مالی هم نداشتم و حتی یک ریال هم تخلف مالی نداشتم؛ ما آبرویمان را مفت کسب نکرده ایم که هر کسی می خواهد ازما بهره برداری کند، تمام اموال و قراردادها و حساب های بنده را کنترل کنید تک ریال پیدا کردید مرا جلوی ملت دار بزنید،۳۰سال خدمت مالی کردم و با آسانسور طبقه ۳۰ام هم نرفتم و ۳۰ سال زجر و تلخی کشیدم و تلاش ها کردم.

وی افزود: من امین این نظام و مملکت و امین نیروهای مسلح این نظام هستم و تو به چه حقی به فرزند این شهر توهین می کنی، مگر مجلس دست شما نبود، برای این ملت چه ساختید ،درست است تبلیغات تمام شد اما با مردمان شهرم صحبت می کنم و شما حق ندارید که نیایید و این یک تکلیف است و حق ندارید آینده شهرتان را بفروشید که روزی تاجگردون به شما توجهی نکرد.

تاجگردون ادامه داد: شما نبایدآینده فرزندانتان را مفت بفروشید و باید پای صندوق ها بیایید و آنجایی را که شما دارید نشان می زنید آمریکا هم تیر می زند،من خائن هستم؟ روح قاسم سلیمانی بلند شو و لعنت کن کسانی که یارت را به خاری فریاد می زنند.

وی تصریح کرد:بدانیدباوی،همان ترک غلام تاجگردون است و ایلات بویراحمد دست تاجگردون و قشقایی نیز گرمای نفس تاجگردون است،من قسم خورده این مردم هستم که به هیچ طایفه و قومی خیانت نکنم و از آن بترسید که بگویم از اینجا که رفتید تهران پیش چه کسانی چه قسمی خوردید و چه ها گفتید و اگر بگویم قوم و خویش تان شما را از این شهر طرد می کنند.

تاجگردون اظهارکرد:پس بدانیدکه برخی آقایان ابزار افرادی دیگری هستند ،مردم عزیز نماینده تبلور افکار شماست و مهم این است کسی که مجلس می رود بتواند وام دار مردمش بماند و شما یک نفر را انتخاب می کنید که انگشتانش تبلور فکر شما باشد .

این کاندیدای انتخابات مجلس افزود:اصلاح طلبی و اصولگرایی مهم است و اما انسانیت مهمتر است و استقلال و عزت نفس مهمتراست و تاجگردون اصلاحطلبی است که هیچگاه مردم و اصول انقلابش را فراموش نکرده و نخواهد کرد،این مملکت نیازمند اصلاحی است که سرآمد اصلاحات خدمت به مردم باشد و به کسی رای دهید که مردم پایشان را برشانه اش بگذارند و بالا روند و شانه من پله ارتقای شماست و گمان نبرید که قلب و چشم من مانع بزرگ شدن شما می شود.

وی افزود:جوانان شهرم زیر پای امثال شماها له شدند و رفتند و من یادشان هستم ،عزیزان خودتان را خسته و اذیت نکنید ،والله الان ۳۰سال است خدمت می کنم و از این حرفها از اول نوشتند تا امروز که خدمت تان هستم و مهم این است که شما دوم اسفندماه پای صندوق بیایید و به خدا قسم بجز به شما به چیز دیگری هم فکر نمی کنم.

این کاندیدای انتخابات مجلس گفت:وقتی به اتاق عمل می رفتم بجز به شما به دیگری فکر نکردم؛پیش خودم فکر کردم که این مردم را چگونه می شود رها نکرد و روی تخت بیمارستان بودم که برایم شب نامه نوشتند و برنامه ها ریختند که اُف بر شما ،نه از این نظام و مملکت چیزی نمی خواهم و شما مردم مهمترین جایگاه را به من داده اید که چه خدمتی از این بالاتر و هیچ حرص و طَمع به شما ندارم.

وی تصریح کرد:دوشادوش بسیجیان جنگیدم و در مجلس امین این مملکت و نیروهای مسلح هم بوده ام ،اما مردم ازمن به شما نصیحت که مواظب خودتان و شهرتان و اندیشه تان باشید فرزندان ما بسیاری از مشکلات نیز سوختند و اجازه ندهید فرزندانمان ناامید شوند.

تاجگردون تصریح کرد:بگذارید فرزندانمان به پدرانشان افتخار کنند ،مردم بپا خیزید و پای عزت تان بمانید،فکر و رای تان قیمت ندارد و نفروشید؛من دست تان را به واسطه اینکه رای می دهید و نظام را محکمتر می کنید می بوسم که  این ها قیمت دارد و مواظب غوغاسالاری ها هم باشید،اگر تهدیدتان می کند، اذیت تان می کند واسطه می فرستند و آدم دزدی و آهنگ دزدی می کنند که اینها یادتان باشد.

این کاندیدای انتخابات مجلس افزود:آنهایی که یاران جونی هستند یا علی بگویند و بشنوید این صدا را که ما جانمان را برای هم‌می دهیم،روز دوم اسفندماه از آرای تان صیانت کنید ،مردم ما خواهان رای ۸۰درصدی برای عزت شما هستیم، و آرامش خودتان راحفظ کنید و با قلبی آرام به پای صندوق ها بروید و اول صبح رای بدهید و می خواهم سر ظهر مشخص باشدکه کار تمام است.

تاجگردون تصریح کرد:انگشتان پیروزمند هتریک تان را بالا بیاورد و صدای بلبلان خوش آواز در روز سوم اسفندماه دراین شهر بپا خواهد شد و دشمنان را مایوس کنید که شهر از آن ماست.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها