نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. آبان 1394 - 20:31
غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامي از مجتمع پالايشگاهي گاز و گازمايع 1200 شرکت نفت و گاز گچساران بازديد كرد .

به گزارش آفتاب جنوب، صبح امروز غلامرضا تاجگردون نماينده مردم گچساران و باشت در مجلس از مجتمع بزرگ پالايشگاهي گاز و گاز مايع 1200 اين شركت ديدن كرد و با مديرعامل و اعضاي هيات مديره اين شركت به گفتگو پرداخت .

 

در اين ديدار ، روساي ادارات نگهداري و تعميرات و گاز و گازمايع شركت بهره برداری نفت و گازگچساران ، فرآيند عمليات كارخانه و توانايي هاي بالقوه كاركنان شركت را تشريح كردند.

 

تاجگردون

 

در اين بازديد جمعي از كاركنان كارخانه نيز ، در فضايي صميمانه با نماينده حوزه انتخابيه خود به گفتگو پرداختند.

 

درادامه حمید اسدپور رييس مجتمع پالايشگاهي گاز و گازمايع 1200 نيز به معرفي جايگاه و اهميت اين مجتمع پرداخت و آن را يكي از مهمترين و بزرگترين مجتمعهاي پالايشگاهي گاز و گازمايع مناطق نفتخيز جنوب بر شمرد.

 

 شهبازي رئيس اداره نگهداري و تعميرات  اين شركت با اشاره به پيچيدگي هاي تكنولوژي مجتمع پالايشگاهي گاز و گاز مايع ،گفت : همكاران ما در جاي جاي اين شركت توانايي هاي خود را در عرصه نگهداري و تعميرات انواع قطعات ، شيرآلات و ماشين آلات به منصه ظهور گذاشته اند و به خوبي توانسته اند از فضاي تحريم هاي ضالمانه براي حركت در مسير خودكفايي و خودباوري استفاده كنند.

 

 در اين بازدید مديرعامل  و اعضاي هيات مديره شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران و جمعي از اصحاب رسانه رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را همراهي كردند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها