نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. بهمن 1393 - 12:42
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با بیان این‌که مذاکرات هسته‌ای مقاومت بر حقوق ملت است، تأکید کرد: وقتی نگاه و چشمان‌ تیزبین رهبری بر قدم به قدم مسئولان مذاکرات هسته‌ای در رتبه عالی کشور وجود دارد، دیگر نباید نگران باشیم.

به گزارش آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس ظهر امروز در سخنرانی پایانی مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گچساران با بیان این‌که تا امروز و پس از 36 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در برابر اهریمنان، شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی در جهان طنین‌انداز شده است، اظهار کرد: ما ملت ایران اسلامی به پای آرمان‌های امام راحل، خون شهدای انقلاب اسلامی و جانفشانی های فرزندانمان تا پای جان ایستاده‌ایم.

 

غلامرضا تاجگردون

 

وی تصریح کرد: امام راحل تحصیل‌کرده هیچ دانشگاهی نبود اما با پیروی از سیره و روش ائمه(ع) حکومت‌داری کرده و فروپاشی همه قدرت‌های جهان را به جهانیان نشان دادند.

 

تاجگردون با بیان اینکه امام راحل به جهانیان ثابت کردند که انقلاب اسلامی در کیفیت، تداوم و ثبات ماندگاری بی‌نظیر است ،افزود: امام راحل نشان داد که رمز پیروزی انقلاب اسلامی  وحدت کلمه و اتحاد ملت است.

 

غلامرضا تاجگردون

 

این مسئول در ادامه با بیان این‌که امروز پرچم پرافتخار انقلاب در دست رهبر فرزانه قرار گرفته است، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی برای حفظ انقلاب مانند سال 57 در حمایت از رهبر انقلاب اسلامی می‌ایستند و شعار استکبارستیزی سر می‌دهند.

 

تاجگردون افزود: شعار «انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست» شعاری امروزی نیست، بلکه شعاری نهفته در استقلال انقلاب اسلامی ایران است.

 

وی با بیان این‌که مذاکرات هسته‌ای مقاومت بر حقوق ملت است، تأکید کرد: وقتی نگاه و چشمان‌ تیزبین رهبری بر قدم به قدم مسئولان مذاکرات هسته‌ای در رتبه عالی کشور وجود دارد دیگر نباید نگران باشیم.

 

غلامرضا تاجگردون

 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با بیان این‌که جامعه‌ای که ولایت فقیه داشته باشد به بن‌بست نمی‌خورد، یادآور شد: ما از جنگ نترسیدیم که امروز از مذاکرات ترس داشته باشیم  و نه در مذاکره در اتاق‌های بسته ترسی داریم و نه در قدم زدن در خیابان‌ها مغرور می‌شویم.

 

وی گفت: در آخرین مصوبه و طرح مجلس با قدرت به آمریکا و تیم مذاکره‌کننده اعلام کردیم اگر کنگره امریکا قصد تحریم و گذاشتن نظری جدید داشته باشد، ما میز مذاکره را ترک می‌کنیم.

 

تاجگردون بیان کرد: دولت، ملت و نظام ما تمام ابرقدرت‌ها را روبروی شخص وزیر امور خارجه ما نشاندند و الان ما می گوییم اگر تهدید یا قید و شرطی داشته باشند، ما میز مذاکره را ترک می‌کنیم.

 

غلامرضا تاجگردون

 

وی با بیان این‌که باید قدر عزت و سربلندی را بدانیم، گفت: تیم مذاکره‌کننده ما مقاوم هستند و قیود انقلاب را به خوبی می‌شناسند.

 

این مسئول افزود: کسانی که در بحث مذاکرات هسته‌ای جلوتر از رهبری گام بر می‌دارند له می‌شوند و کسانی که فاصله گرفته‌اند از قافله عقب می‌افتند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها