نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. شهريور 1397 - 19:08
مراسم غبار روبی و عطرافشانی گلزارشهدای گچساران به مناسبت هفته دولت باحضورجمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در آیینی معنوی با حضور فرماندار گچساران، رئیس دادگستری گچساران،فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان محلی گلزار شهدای این شهرستان عطرافشانی وگلباران شد.

شرکت کنندگان در این مراسم معنوی ضمن غبارروبی گلزار مطهر شهداء با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل نسبت به شهدای والامقام ادای احترام کردند.

فرماندار گچساران در حاشیه این آیین معنوی در گفت گو با این پایگاه خبری تحلیلی ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان،اظهار کرد:دولت‌مردان در نظام جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر آرمان‌های امام و شهدا لحظه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی نخواهند کرد.

رحیمی خاطرنشان کرد:دولت‌مردانی که می‌خواهند در مسیر نظام و ارزش‌های اسلام گام بردارند، باید شهیدان رجایی و باهنر را به عنوان الگوی مدیریتی خود قرار دهند.

وی افزود:خدمت‌رسانی به مردم وظیفه همه مسئولان بوده و سعی همه مسئولان بر این است تا با عمل به شعار سال در راستای ایجاد آرامش و امید در بین مردم خدمت کنند.

فرماندار گچساران این هفته را فرصتی مغتنم در راستای به نمایش گذاشتن عملکرد دولت دانست و تصریح کرد:مردم حق دارند که نتایج تلاش دستگاه‌های اجرایی را ببینند و به طور قطع عملکرد و تلاش دستگاه های اجرایی نظام سبب یأس و ناامیدی دشمنان اسلام خواهد بود.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها