نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. شهريور 1399 - 19:27
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت :بنابراین تمام تلاش و توان خودمان را خواهیم گذاشت که واقعا این روند رو به رشد گچساران سرعت بیشتری داشته باشد و همه طرح ها را با حساست و دقت دنبال خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوالی مبنی بر خلاء حضور "تاجگردون" در پیگیری طرح ها و پروژه های گچساران و باشت گفت:به هرحال نماینده ،نماینده است و جایگاه خودش را هم دارد که انشاءالله انتخابات میاندوره ای پیش روی ماست و همزمان با ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

کلانتری در ادامه افزود:بنابراین تمام تلاش و توان خودمان را خواهیم گذاشت که واقعا این روند رو به رشد گچساران سرعت بیشتری داشته باشد و همه طرح ها را با حساست و دقت دنبال خواهیم کرد.

وی اظهارکرد:ما خادم مردم هستیم و نوکری مردم را نیز پذیرفته ایم و مطمئن باشید که با تمام توان پروژه های گچساران را تک به تک دنبال می کنیم که ان شالله با سرعت بیشتری روبه جلو برویم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد درادامه تصریح کرد:در پایان از زحمات آقای "تاجگردون" که در دو دوره نمایندگی به این مردم حوزه انتخابیه گچساران و باشت خدمت کردند، قدرشناسی می کنیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها